سرمقاله

شارلاتانیسم در کشتی! / حجت اله اکبرآبادی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام عیدی ایرانسل برای نوروز ۱۴۰۳
  • رونمایی از هدیه ویژه همراه اول برای سفرهای نوروزی دور دنیا
  • آغاز جشنواره نوروزی لنز ایرانسل با جوایز ویژه
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 11118  |  صفحه ۶ | بازار و سرمایه  |  تاریخ: 01 تیر 1402
    ارائه خدمات مالی بانک سینا به مجموعه‌های سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان گسترده‌تر می‌شود
    بانک سینا و هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان برای توسعه ظرفیت‌های همکاری هم‌قدم شدند.
    به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، بانک سینا همراستا با توسعه تنوع فعالیت‌های هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان، اقدام به ارائه راه‌حل‌های کسب‌وکاری جدید برای ایجاد تعامل بیشتر با شرکت‌های این مجموعه کرده است که با امضای تفاهم‌نامه‌ای مشترک، مسیر همکاری مشترک ترسیم شده است.
    غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل بانک سینا در مراسم امضای این تفاهم‌نامه، با استقبال از گسترش همکاری‌های مشترک و دوجانبه بانک با هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان گفت: امیدواریم با افزایش تعاملات و ارائه خدمات و محصولات نوین بانکی و همچنین پرداخت تسهیلات در راستای نوسازی و بهسازی تجهیزات مراکز تفریحی، گام‌های مؤثری در حمایت از صنعت گردشگری و تأمین مالی این صنعت ایفا کنیم.
    فتحعلی با اشاره به اینکه خدمات گردشگری و تفریحی شرکت سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان دارای تنوع مختلفی در حوزه‌های گردشگری، تفریحی، اقامتی، موزه‌‌ای و حتی حمل‌ونقل است، از ایجاد بسترهای مناسب در بانک سینا برای ارائه خدمات متنوع در زنجیره متنوع ارزش این شرکت خبر داد و اظهار امیدواری کرد اجرای برنامه‌های خلاقانه جدید در مسیر همکاری دو طرف، منجر به تعالی بیشتر حوزه گردشگری و سیاحتی در کشور شود.
    محمدحسین پورتقی، مدیرعامل هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان هم با ابراز خرسندی از انعقاد این تفاهم‌نامه که در فضای صمیمانه شکل گرفته است، گفت: این نیاز وجود داشته است که در راستای توانمندسازی اجتماعی، رشد بهره‌وری و ارزش‌آفرینی در ارائه خدمات، همکاری بیشتری با نهادهای اقتصادی صورت دهیم.
    وی افزود: هلدینگ تفریحی پارسیان خدمات‌محور است و امیدواریم بتوانیم با هم‌افزایی بیشتر فضایی را مهیا کنیم که منجر به بهره‌وری بیشتر مجموعه شرکت‌های بنیاد مستضعفان باشد.