صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل به مناسبت عید فطر
  • پخش تازه‌ترین تاک‌شوی تولیدی ویستامدیا در شبکه نمایش خانگی
  • اعلام جوایز سومین جشنواره رساله برتر مهندسی برق با حمایت ایرانسل
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 11554  |  اخبار آنلاین  |  تاریخ: 08 تیر 1402
    برگزاری الکام تاکز و کارگاه‌های تخصصی ایرانسل در چهارمین روز نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲

    در چهارمین روز از نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، کارگاه‌های «تبلیغات در جهان دیجیتال»، «بررسی بازار بلاک‌چین و NFT»، «هوش مصنوعی» و «توسعه محصول» از سری کارگاه‌های رایگان ایرانسل و سخنرانی‌ «فین‌تک» در قالب رویداد الکام تاکز با حمایت ایرانسل، برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در ایام برگزاری بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در بخش ویژه‌ای، همه روزه و در چهار نوبت کارگاه‌هایی با محوریت هوش مصنوعی، بلاک‌چین، تحول دیجیتال سازمان‌ها و صنایع، مسیر یادگیری برنامه‌نویسی، فناوری‌های مالی، مدیریت منابع انسانی، توسعه محصول، تبلیغات در جهان دیجیتال و … برگزار می‌کند و همچنین حامی رویداد الکام تاکز است که در روزهای نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، با هدف بررسی آخرین تحولات، روندها و چالش‌های اکوسیستم نوآوری ایران در قالب پنل‌ها و سخنرانی‌ها برگزار می‌شود.

    امروز چهارشنبه ۷ تیر در چهارمین روز از نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، اکادمی ایرانسل کارگاه‌های رایگان «تبلیغات در جهان دیجیتال و معرفی محصول» و «بررسی بازار بلاکچین و NFT»، «هوش مصنوعی» و «توسعه محصول» را در غرفه ایرانسل در سالن راصلی نمایشگاه (۳۸) برگزار کرد.

    اولین کارگاه در روز چهارم الکامپ ۱۴۰۲ به موضوع تبلیغات در جهان دیجیتال اختصاص داشت که در آن، درباره تأثیرات امکانات دیجیتال و فرصت‌ها و تهدیدهای آن در معرفی محصول گفت‌وگو شد.

    کارگاه سوم به موضوع هوش مصنوعی اختصاص داشت تا حاضرین در این کارگاه، با مفهوم هوش مصنوعی و کاربردهای آن، چگونگی استفاده از داده‌های خرد و کلان برای رسیدن به استراتژی‌های داده‌‌محور به ویژه در کسب‌و‌کارها و … آشنا شوند.

    دومین و چهارمین کارگاه امروز نیز به موضوع بررسی بازار بلاکچین و NFT و توسعه محصول اختصاص داشت.

    در سخنرانی الکام تاکز در چهارمین روز نمایشگاه با موضوع فین‌تک نیز، رضا قربانی فعال و متخصص فناوری‌های نوین مالی به معرفی کاربردهای نوآورانه فناوری در زمینه خدمات مالی و فرصت‌ها و تهدیدهای آن پرداخت. ایرانسل اولین اپراتور ارائه دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، با رویکرد برنامه جامع «تحول دیجیتال»، در سالن اصلی (۳۸) و سالن ۸و۹ بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ شرکت کرده و آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای خود را در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، هوش مصنوعی، نوآوری و تحول دیجیتال، تا ۸ تیرماه از ساعت ۸ تا ۱۶، به بازیدکنندگان و علاقه‌مندان معرفی می‌کند. غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، مانند نمایشگاه‌های گذشته، تحت پوشش شبکه نسل پنج تلفن‌همراه 5G است و بازدید کنندگان می‌توانند کاربست‌های (use case) مختلف 5G را با ایرانسل تجربه کنند.