سرمقاله

مجلس در محاق / محمدعلی وکیلی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل به مناسبت عید فطر
  • پخش تازه‌ترین تاک‌شوی تولیدی ویستامدیا در شبکه نمایش خانگی
  • اعلام جوایز سومین جشنواره رساله برتر مهندسی برق با حمایت ایرانسل
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 11578  |  صفحه ۵ | جهان ورزش  |  تاریخ: 10 تیر 1402
    «زوریا» چشم انتظار پول از ایران
    فیفا دست پرسپولیس را برای خرید شهاب زاهدی می‌گیرد؟
    مذاکره شهاب زاهدی مهاجم تیم زوریا لوهانسک اوکراین با پرسپولیس در رسانه‌های اوکراین بازتاب گسترده‌ای داشته است اما هنوز مشخص نیست پرسپولیس باید به زوریا حق فسخ قرارداد بپردازد یا نه.
    به گزارش مهر، شهاب زاهدی مهاجم ۲۷ ساله فوتبال ایران در روزهای گذشته مذاکراتی با پرسپولیس داشته است و به احتمال زیاد فصل آینده پیراهن مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی ایران را بر تن خواهد کرد.
    زاهدی در شرایطی در حال بازگشت به پرسپولیس است که هنوز یک سال دیگر با باشگاه زوریا لوهانسک اوکراین قرارداد دارد. بعد از حمله نظامی روسیه به اوکراین، زاهدی زوریا را به مقصد پوشکاش آکادمیا مجارستان ترک کرد و یک فصل و نیم در این تیم حضور داشت.
    خبر مذاکره زاهدی با پرسپولیس به تازگی در رسانه‌های اوکراین به شکل گسترده‌ای بازتاب یافته است اما هنوز به صورت دقیق مشخص نیست که زاهدی بازهم به صورت قرضی زوریا را ترک می‌کند و یا قرار است با استفاده از همان قانون فیفا بعد از حمله روسیه، به ادامه بازی در خارج از اوکراین ادامه بدهد.
    وب سایت fanday اوکراین در این خصوص نوشت: « شهاب زاهدی مهاجم زوریا قرار است در آینده‌ای نزدیک با پرسپولیس قهرمان ۱۵ دوره ایران، جایی که کار این مهاجم ایرانی از آن آغاز شد، قرارداد ببندد. شهاب پس از شروع جنگ در اوکراین، یک سال و نیم در مجارستان برای آکادمی پوشکاش بازی کرد.»
    این رسانه در ادامه نوشت: «اگر شهاب از قانون فیفا مبنی بر تعلیق قرارداد با زوریا بهره نبرد، تیم اوکراینی می‌تواند روی حق فسخ قرارداد این مهاجم حساب باز کند.»
    وب سایت ua-football اوکراین هم نوشت: «پرسپولیس قهرمان ۱۵ دوره ایران، به خدمات زاهدی علاقه مند است. هنوز مشخص نیست شهاب در چه وضعیتی در ایران بازی خواهد کرد - قرضی یا دائمی.»