سرمقاله

مجلس در محاق / محمدعلی وکیلی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • نخستین برات الکترونیک تضمین شده توسط شبکه بانکی صادر شد
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 11579  |  صفحه ۵ | جهان ورزش  |  تاریخ: 10 تیر 1402
    با اعلام رسمی سرمربی
    سهراب مرادی از تیم ملی وزنه برداری خداحافظی کرد
    سرمربی تیم ملی وزنه برداری با اشاره به اتفاقات رخ داده در رکوردگیری تیم ملی، از خداحافظی سهراب مرادی وزنه بردار سنگین وزن ایران خبر داد و به صورت رسمی خط خوردن کیانوش رستمی را تایید کرد.
    به گزارش مهر، نواب نصیر شلال درباره شرایط کیانوش رستمی و سهراب مرادی در رقابتهای رکوردگیری تیم ملی گفت: این دو قهرمان برای وزنه برداری و ورزش کشورمان زحمت کشیدند. ما هم تلاشمان بر این بود در نهایت احترام و به طرز شایسته ای ادامه بدهند و اگر هم قرار است آخرین مسابقاتشان باشد، به نحو احسن برگزار بشود.
    وی افزود: از کیانوش رستمی خواستیم حضور داشته باشد که شرایطش متفاوت بود. دو شرط برای او داشتیم که متاسفانه نتوانست شرایط ما را انجام بدهد. اول اینکه در رکوردگیری حضور داشته باشد و دوم هم ثبت وزنه‌های قابل قبول نسبت به رقبای جوان. رستمی آسیب دیده بود و مصدومیتش قابل قبول است ولی شرایط طوری است که باید تیم آماده‌ای داشته باشیم.
    سرمربی تیم ملی وزنه برداری خاطرنشان کرد: ورزشکاری که خودش می‌خواهد دور از تیم تمرین کند، باید آسیب دیدگی و استراحت و اوجش را مدیریت کند. دو ماه تا مسابقات قهرمانی جهان فاصله داریم و تکلیف بر ما از سوی فدراسیون جهانی این بود که نفرات نهایی را تا امروز معرفی کنیم. متاسفانه رستمی نتوانست در رکوردگیری شرکت کند و نتوانستیم در خدمتش باشیم.
    نصیرشلال ادامه داد: سهراب مرادی هم آسیب دیدگی و جراحی داشت. او سعی کرد شروع کند که متاسفانه یا خوشبختانه دیروز به این نتیجه رسیدیم ایشان هم ان شاءالله خداحافظی می‌کند. باید فرصت را در اختیار جوانها قرار بدهیم تا هم خودی نشان بدهند و هم میدان ببینند.
    سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: در دسته ۱۰۲ سهراب خداحافظی کرد و پشت ایشان رضا دهدار را داریم که رکوردهای خوبی دارد. به این جوانها امیدواریم.