سرمقاله

مجلس در محاق / محمدعلی وکیلی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
  • پرونده مرکز مبادله در دیوان عدالت اداری آیا مرکز مبادله ارز و طلای ایران، فاقد وجاهت قانونی است؟
  • آغاز ثبت‌نام دهمین دوره کارآموزی همراه اول
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 11593  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 10 تیر 1402
    با هدف توسعه عرضه سوخت پاک انجام گرفت؛
    یکصد و هفتادمین جایگاه عرضه سی ان جی منطقه آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید
    تبریز - فلاح: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی از راه اندازی یکصد و هفتادمین جایگاه عرضه سی ان جی منطقه در کلانشهر تبریز خبر داد.
    ناصر راشدی با بیان اهمیت توسعه جایگاههای عرضه سی ان جی بعنوان سوخت پاک در استان گفت: به میزان افزایش مصرف گاز طبیعی شاهد کاهش مصرف بنزین و هزینه های تأمین و نگهداشت آن و نیزآلایندگی هوای شهرها به ویژه کلان شهر تبریز خواهیم بود.
    ناصر راشدی در ادامه افزود: با تعامل و پیگیری مدیریت و مسئولین منطقه آذربایجان شرقی و سرمایه گذاری بخش خصوصی یکصد و هفتادمین جایگاه عرضه سی ان جی منطقه با نام جایگاه جعفری قراچورلو در کلان شهر تبریز راه اندازی و در مدار سوخترسانی قرار گرفت.
    مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی یادآور شد: جایگاه جعفری قراچورلو هفتاد و هفتمین جایگاه عرضه سی ان جی ناحیه مرکزی می باشد که با سرمایه ای بالغ بر120 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 1600 مترمربع احداث شده است. تجهیزات این جایگاه با ظرفیت 1500 نرمال مترمکعب بر ساعت بوده و با تعداد سه سکو و شش دستگاه نازل آماده ارائه خدمات سوخت رسانی می باشد. با راه اندازی جایگاه مذکور برای شش نفر نیز به صورت مستقیم اشتغالزایی صورت گرفته است.
    شایان ذکر است، علاوه بر 170 باب تجیهز سی ان جی در منطقه آذربایجان شرقی 181 باب جایگاه عرضه مواد نفتی نیز به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شهروندان می باشند.