سرمقاله

بازی بایدن روی مدار عصبی پوتین ‪/‬ جلال خوش‌‌چهره

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام عیدی ایرانسل برای نوروز ۱۴۰۳
  • رونمایی از هدیه ویژه همراه اول برای سفرهای نوروزی دور دنیا
  • آغاز جشنواره نوروزی لنز ایرانسل با جوایز ویژه
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 12235  |  صفحه ۹ | تولید و تجارت  |  تاریخ: 20 تیر 1402
    ساختمان جدید مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
    در استان خراسان شمالی و شعبه طالقانی بجنورد افتتاح شد
    در مراسمی ساختمان جدید مدیریت شعب استان خراسان شمالی و شعبه طالقانی بجنورد (۳۸۰۹) با حضور دکتر«سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک، دکتر «احمدرضا کریمی» سرپرست معاونت امور استان‌ها و «مجید خسروی» رئیس اداره کل پشتیبانی بانک به بهره‌برداری رسید.
    به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در این مراسم دکتر «شمسی‌نژاد» در راستای ارائه خدمات مطلوب به اقشارکم برخوردار، کمک به توسعه اشتغال، انجام مسئولیت اجتماعی و فرهنگی بانک در طرح‌هایی همچون نذر علم و ترویج بیش از پیش سنت قرض‌الحسنه در جامعه، بر استفاده از ابزار الکترونیک و خدمات آنلاین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در قالب طرح مهریار و سایر طرح‌ها تأکید کرد.
    وی گفت: همکاران با توجه به انگیزه و اندیشه‌های ناب جوانی، خوش‌فکری خود را بروز داده و بازاریابی‌هایی تخصصی‌تر انجام دهند، انجام حرکات رو به جلو و ایده‌های نو و جدید با توجه به ایجاد مرکز نوآوری در بانک را در دستور کار قرار دهند.
    در ادامه مراسم دکتر«احمدرضا کریمی» سرپرست معاونت امور استان‌ها اظهار داشت: خدمت‌رسانی و ارائه خدمات به مشتریان باید به نحوی باشد که خاطره خوبی از نظام بانکی و بانک قرض‌‏الحسنه مهر ایران در ذهن مشتریان ماندگار شود. «علی خیاطی» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و مدیران بانک جهت افتتاح ساختمان سرپرستی بانک در استان، گفت: امیدواریم سهم نقدینگی استان به رقم ۱۰درصد افزایش یابد.
    شایان ذکر است ساختمان جدید مدیریت شعب استان خراسان شمالی و شعبه طالقانی (۳۸۰۹) بر اساس اصول هویت بصری جدید افتتاح شد. این شعبه با دارا بودن محیطی به مساحت بیش از ۱۰۰۰متر مربع، به مکان جدید واقع در بجنورد، خیابان ۱۷شهریور جنوبی، نبش شهریور۳۲ انتقال یافت.
    شعبه مذکور درسال ۱۳۹۴ تأسیس شد و در حال حاضر منابع آن بالغ بر ۲۴۱۸ میلیارد ریال است. گفتنی است شعبه طالقانی(۳۸۰۹) تا کنون بیش از ۱۶هزار فقره وام با رقم ۵۰۰۰ میلیارد ریال به مشتریان پرداخت کرده است.