سرمقاله

بازی بایدن روی مدار عصبی پوتین ‪/‬ جلال خوش‌‌چهره

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
  • پرونده مرکز مبادله در دیوان عدالت اداری آیا مرکز مبادله ارز و طلای ایران، فاقد وجاهت قانونی است؟
  • آغاز ثبت‌نام دهمین دوره کارآموزی همراه اول
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 12241  |  صفحه ۱۰ | بازار و سرمایه  |  تاریخ: 20 تیر 1402
    بانک دی اعلام کرد
    موافقت شورای پول و اعتبار با واگذاری کوهستان پارک شادی مشهد
    بانک دی از موافقت شورای پول و اعتبار با معاوضه کوهستان پارک مشهد با اموال غیرمنقول سهل‌البیع بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد.
    به گزارش روابط‌عمومی بانک دی؛ پیرو اطلاعیه‌های قبلی این بانک با موضوع واگذاری ملک موسوم به کوهستان پارک شادی مشهد؛ شورای پول و اعتبار با توجه به پیشنهاد بانک مرکزی، مشروط به عدم خروج جریان نقد از بانک دی، با معاوضه ملک کوهستان پارک شادی با اموال غیرمنقول سهل‌البیع بنیاد شهید و امور ایثارگران خارج از فرایند مزایده از شمولیت مفاد ماده (۲) دستورالعمل نحوه واگذاری اموال مازاد مؤسسات اعتباری موافقت کرد.
    بر این اساس بانک دی مکلف شد حداکثر تا پایان سال ۱۴۰۲ اموال غیرمنقول منتقل شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران را به فروش رسانده و گزارش اقدامات صورت پذیرفته را در مقاطع ماهانه به معاونت نظارت بانک مرکزی ارائه کند. همچنین رعایت صرفه و صلاح سهامداران و سپرده‌گذاران بانک دی در کلیه مراحل قیمت‌گذاری و انتقال برعهده بنیاد شهید و امور ایثارگران و هیأت مدیره بانک دی است.
    بر این اساس به استناد مصوبه موصوف و در چارچوب استانداردهای حسابداری، هرگونه رویداد ناشی از معامله ملک موسوم به کوهستان پارک مشهد در سال مالی منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۲ شناسایی می‌گردد.
    خاطر نشان می‌شود در حال حاضر فرآیند ارزشگذاری ملک مذکور و املاک معرفی شده از سوی سازمان اموال و املاک کوثر بنیاد شهید توسط هیأت کارشناسان رسمی دادگستری در حال انجام بوده که به محض حصول نتایج مراتب مطابق ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار افشا خواهد شد.