سرمقاله

فضلیت همدلی با مردم ‪/‬ ژوبین صفاری

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام عیدی ایرانسل برای نوروز ۱۴۰۳
  • رونمایی از هدیه ویژه همراه اول برای سفرهای نوروزی دور دنیا
  • آغاز جشنواره نوروزی لنز ایرانسل با جوایز ویژه
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 12290  |  صفحه ۵ | جهان ورزش  |  تاریخ: 21 تیر 1402
    قرارداد نکونام رسمی نیست
    قرارداد ۲۷ میلیاردی مانع جدید آبی‌ها
    هرچند باشگاه استقلال در آخرین روز خردادماه در مراسمی از عقد قرارداد با جواد نکونام به عنوان سرمربی این تیم خبر داد اما منابع خبری به ایسنا گفته‌اند که نکونام قرارداد رسمی با استقلال ندارد.
    به گزارش ایسنا، استقلال تهران تمرینات پیش فصل را در حالی آغاز کرد که نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی را شاهد بود. به دنبال جدایی ریکاردو ساپینتو پرتغالی، جواد نکونام پس از چند هفته به عنوان گزینه ایرانی هدایت استقلال را در دست گرفت.
    جواد نکونام به عنوان گزینه مورد قبول هواداران با سید حجت کریمی به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه به توافق نهایی دست یافت و تمریناتش را آغاز کرد.
    هنوز یک هفته از تمرینات استقلال نمی‌گذشت که حجت کریمی از سمتش استعفا کرد و علی خطیر به عنوان سرپرست مدیرعاملی جدید انتخاب شد. اما خطیر اکنون قبل از هر عمل دیگر یک ماموریت ویژه را باید در دستور کار خود قرار بدهد.
    بر اساس اطلاعات رسیده به خبرنگار ایسنا، آنچه در مراسم معرفی نکونام امضا شده است پیش‌نویس قرارداد بوده و هنوز قراردادی رسمی بین دو طرف امضا نشده است.
    منبع خبری ایسنا تایید می‌کند که تلاش باشگاه استقلال برای امضای قرارداد رسمی با جواد نکونام که مبلغ آن ۲۷ میلیارد تومان بود به دلیل مخالفت فردی خارج از باشگاه ناکام ماند زیرا وی معتقد بود رقم قرارداد بالاست و حداکثر باید ۱۵ میلیارد تومان باشد.
    اکنون باید منتظر ماند و دید که فرد خارج از باشگاه به علی خطیر به عنوان سرپرست جدید باشگاه اجازه می‌دهد این چالش را حل کند یا باید در روزهای آینده منتظر خبرهای دیگری از باشگاه استقلال و جواد نکونام باشیم.