سرمقاله

مسئولان درتله زمان ‪/‬ محمدعلی وکیلی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام عیدی ایرانسل برای نوروز ۱۴۰۳
  • رونمایی از هدیه ویژه همراه اول برای سفرهای نوروزی دور دنیا
  • آغاز جشنواره نوروزی لنز ایرانسل با جوایز ویژه
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 12843  |  صفحه ۸ | بازار و سرمایه  |  تاریخ: 31 تیر 1402
    در مجمع عمومی عادی سالیانه:
    صورت های مالی ۱۴01 بیمه آسیا تصویب شد
    مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه آسیا با حضور سهامداران، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره، نمایندگان بیمه مرکزی، سازمان بورس و سازمان حسابرسی برگزار شد و صورت های مالی منتهی به سال 1401 این شرکت، به تصویب رسید.
    به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا با استناد به گزارش ارائه شده از فعالیت های شرکت توسط هیأت مدیره به مجمع و سهامداران، تولید حق بیمه این شرکت در سال 1401 را بالغ بر 194هزار میلیارد اعلام کرد و گفت: با در نظر گرفتن الگوی اصلاح ساختار پرتفوی بیمه ای تولید حق بیمه با 52 درصد رشد همراه بوده است .
    بنابر این گزارش، مدیر عامل بیمه آسیا در ارتباط با پرداخت خسارت شرکت در سال 1401 اظهار داشت: بیمه آسیا در سال گذشته با اولویت پرداخت دقیق و سریع خسارت ها، اعمال ریسک سنجی مناسب و نظارت دقیق،، 110 هزار میلیارد ریال خسارت به بیمه گذاران و زیان دیدگان پرداخت کرده است.
    مسعود بادین افزود: روند حق بیمه تولید شده و خسارت پرداخت شده طی شش سال گذشته، حاکی از افزایش فاصله میان تولید حق بیمه و پرداخت خسارت می باشد که نشان از مدیریت ریسک مناسب در سال های اخیر دارد.
    ارائه گزارش حسابرس و بازرس قانونی از عملکرد بیمه آسیا در سال 1401 ، پاسخگویی مدیر عامل و معاون مالی و اقتصادی، تصویب صورت های مالی سال 1401، تقسیم 19 ریال سود بابت هر سهم بین سهامداران، تصویب بودجه مسئولیت اجتماعی، انتخاب سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس و بازرس قانونی و انتخاب روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی های بیمه آسیا، از تصمیمات این مجمع عمومی بود.
    مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه آسیا در روز دوشنبه 26 تیرماه سال جاری در سالن اجتماعات ساختمان شماره یک این شرکت برگزار گردید و از طریق پایگاه اطلاع رسانی بیمه آسیا نیز پخش زنده مراسم فراهم شده بود.