سرمقاله

ندیدن نشانی از نبودن نیست / پیمان مولوی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
  • پرونده مرکز مبادله در دیوان عدالت اداری آیا مرکز مبادله ارز و طلای ایران، فاقد وجاهت قانونی است؟
  • آغاز ثبت‌نام دهمین دوره کارآموزی همراه اول
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 13560  |  صفحه ۶ | حوادث  |  تاریخ: 17 مرداد 1402
    دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر در لاهیجان
    فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر و کشف بیش از ۳۱ کیلوگرم حشیش و شیره تریاک در شهرستان لاهیجان خبر داد. به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، سردار عزیزاله ملکی، مواد مخدر و اعتیاد را ریشه بسیاری از جرائم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی دانست و اظهار کرد: پیشرفت یک جامعه در تمام زمینه‌ها در گرو دو رکن اساسی امنیت و سلامت است.
    وی افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت دو قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان گیلان، بررسی موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.
    فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه پس از انجام تحقیقات نامحسوس و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین صحت موضوع محرز و مخفیگاه متهم در شهرستان لاهیجان مورد شناسایی قرار گرفت، گفت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر طی هماهنگی قضائی به محل اختفای متهمان اعزام شدند.
    این مقام ارشد انتظامی از کشف ۲۹ کیلوگرم ماده مخدر از نوع حشیش و ۲ کیلو و ۶۰۰ گرم شیره تریاک در بازرسی از این مکان خبر داد و تصریح کرد: در این خصوص متهمان ۲۸ و ۳۰ ساله، دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.
    سردار ملکی گفت: تقدیم شهدا و جانبازان زیادی در راه مبارزه با مواد مخدر توسط مجموعه انتظامی، بیانگر تلاش گسترده و مجاهدانه پلیس در این راه است و کارکنان سبز پوش فراجا در این مسیر از جان خود گذشته‌اند تا بتوانند از ورود مواد مخدر به کشور جلوگیری کنند.