سرمقاله

ماهمه مرده‌ایم! ‪/‬ محمدعلی وکیلی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل به مناسبت عید فطر
  • پخش تازه‌ترین تاک‌شوی تولیدی ویستامدیا در شبکه نمایش خانگی
  • اعلام جوایز سومین جشنواره رساله برتر مهندسی برق با حمایت ایرانسل
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 14198  |  صفحه آخر  |  تاریخ: 28 مرداد 1402
    رونمایی از محصولات آشپزخانه جدید توکار ال‌جی
    ال‌جی الکترونیکس (LG) در نمایشگاه IFA 2023 با سبد محصولات جدید آشپزخانه توکار خود زندگی و آشپزی بهتر برای همه را معرفی خواهد کرد. این مجموعه کامل که از بهره‌وری انرژی بالایی برخوردار است، علاوه بر طراحی زیبا و برازنده ویژگی‌های کاربرپسندی نیز دارد. محصولات ارائه شده در این محصولات شامل فر InstaView، ماشین ظرفشویی QuadWash، فر induction (downdraft induction oven)، یخچال فریزر پایین و مایکروفر می‌باشد.
    محصولات آشپزخانه توکار که به تازگی معرفی شده سبد تجاری محصولات پریمیوم ال‌جی را که پیش از این مجموعه لوازم آشپزخانه بسیار پریمیوم Signature را نیز در خود جای داده بود تقویت می‌کند و انتظار می‌رود موقعیت ال‌جی را در بازار لوازم خانگی تقویت کند. ال‌جی ماه گذشته چشم‌انداز خود را اعلام کرد. این چشم‌انداز شامل گسترش بازارهای لوازم خانگی توکار در آمریکای شمالی و اروپا بود که این بازارها در واقع بیش از 70 درصد بازار جهانی را به خود اختصاص داده‌اند و ال‌جی را به یکی از پنج برند برتر لوازم خانگی توکار تبدیل می‌کند.
    فر InstaView ال‌جی
    فر 24 اینچی ال‌جی با استفاده از عایق‌های بهبود یافته و کنترل حرارت بهینه به درجه بهره‌وری انرژی A++ دست یافت.1 این فر جدید علاوه بر این که از یک در شیشه‌ای چهار لایه برخوردار است که هدر رفتن گرما را به حداقل می‌رساند به فن‌آوری InstaView ال‌جی ‌نیز مجهز شده است تا کاربران بتوانند بدون نیاز به باز کردن درب فر به راحتی داخل آن را مشاهده کنند.
    به علاوه، فر InstaView ال‌جی با ترکیبی از یک روکش مشکی مات همراه با کنترل‌های لمسی-بصری و یک دستگیره ارگونومیک، کارایی و زیبایی را در هم آمیخته است. این فر با استفاده از حرارت یکنواخت و کنترل دقیق فن‌آوری ProBake Convection می‌تواند تنظیمات تخصصی مانند بخارپز، کیسه‌پزی (sous-vide) و هواپز را برای پخت و پز ارائه داده و کار را برای آشپزها آسان می‌کند تا بتوانند تجربیات آشپزی متنوع و خوشمزه‌ای داشته باشند.
    ماشین ظرفشویی QuadWash ال‌جی
    ماشین ظرفشویی QuadWash ال‌جی که دارای بهره‌وری انرژی رتبه A است2 با استفاده از اینورتر دایرکت درایو Inverter Direct Drive این شرکت مصرف انرژی را در طی هر چرخه بهینه‌سازی می‌کند.
    ماشین ظرفشویی توکار با فن‌آوری QuadWash ال‌جی باریکه‌های آب پرفشار را در تمامی جهات می‌پاشد تا لکه‌ها، چربی‌ها و خرده‌های باقی‌مانده از غذا را از ظرف‌ها پاک کند. در حالی که فن‌آوری بخار انحصاری TrueSteam لکه‌های آب را به حداقل می‌رساند تا ظروف درخشان‌تر شوند.3
    این ماشین ظرفشویی زیبا یک پنل نمایش LED آسان برای خواندن دارد که به نرمی با یک نشانگر نوری ظریف روشن می‌شود. این محصول پیچیده از Wi-Fi پشتیبانی می‌کند و می‌تواند به اپلیکیشن ThinQ ال‌جی وصل شود. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی بر عملکرد دستگاه کنترل و نظارت داشته باشند، چرخه‌های جدید را دانلود کرده و مشکلات کوچک را با استفاده از عیب‌یابی هوشمند4 رفع کنند.
    فر Downdraft Induction ال‌جی محصول نوآورانه است که یک محفظه پایینی و یک سیستم تهویه هود در قسمت مرکزی سطح پخت و پز دارد. این سیستم که به طور موثری دود و بخار ناشی از آشپزی را پایین می‌کشد از فیلترهای توری برخوردار است و برای فراهم کردن تهویه‌ای قوی و یک آشپزخانه زیبا و بدون بو تنظیمات سرعت متغیر دارد. کنترل‌های لمسی به سبک اسلایدی با ظاهر مینیمالیستی و ساده این فر که از زیبایی سایر لوازم توکار موجود در سبد محصولات آشپزخانه جدید برخوردار است کمک می‌کنند.