سرمقاله

آیا ایران از میوه عضویت در بریکس بهره خواهد برد؟ ‪/‬ پیمان مولوی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • نخستین برات الکترونیک تضمین شده توسط شبکه بانکی صادر شد
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 14660  |  صفحه ۱۰ | بازار و سرمایه  |  تاریخ: 05 شهریور 1402
    سود صندوق گنجینه زرین شهربه حساب سرمایه گذاران واریز شد
    سود روزشمار منتهی به دوره ی مرداد ماه 1402 صندوق سرمایه گذاری گنجینه زرین شهر برای دوره ماندگاری یک ماه کامل، معادل 23.1درصد با نرخ سود موثر سالانه معادل 25.7 به حساب سرمایه گذاران واریز شد.
    به گزارش مدیریت ارتباطات و رسانه شرکت تامین سرمایه تمدن ، صندوق سرمایه گذاری گنجینه زرین شهر از مهرماه سال 90 تاسیس شده و در حال حاضر به عنوان بزرگترین صندوق مشترک سرمایه‌گذاری کشور با دارایی تحت مدیریت نزدیک به 60هزار میلیارد تومان ، تحت مدیریت مدیریت شرکت تامین سرمایه تمدن فعالیت می نماید.
     از مهمترین مزایای صندوق های درآمد ثابت قابلیت نقد شوندگی بالای آنها است.در واقع می توان به راحتی گفت که صندوق گنجینه زرین شهر، قابلیت نقدشوندگی بالا، وجود ضامن نقدشوندگی، سود تضمین شده، امکان سرمایه گذاری با حداقل سرمایه و ریسک پایین را برای سرمایه گذاران فراهم کرده است . شایان ذکر است که ضامن نقدشوندگی صندوق گنجینه زرین شهر،  بانک شهر است. ضامن نقدشوندگی، شخصیتی حقوقی است که فلسفه وجود آن افزایش نقدشوندگی واحدهای یک صندوق سرمایه‌گذاری است تا تحت هر شرایطی سرمایه‌گذار بتواند واحدهای سرمایه‌گذاری خود را به راحتی به فروش برساند. در واقع ضامن نقدشوندگی این اطمینان را به سرمایه‌گذار می‌دهد که هر زمان تصمیم به فروش واحدهای سرمایه‌گذاری خود بگیرد تقاضا برای آن وجود دارد.
    و در نهایت می توان گفت که باتوجه به سود روزشمار، نبودن نیاز به بلوکه شدن سرمایه، نقدشوندگی بالا می‌توان گفت سرمایه گذاری در صندوق‌درآمد ثابت زرین شهر نسبت به بانک و سپرده های بانکی از مزیت بالایی برخوردار است.
    سرمایه‌گذاری در صندوق گنجینه زرین شهر به صورت آنلاین و از طریق مرکز سرمایه‌گذاری آی بی شاپ به آدرس« ibshop.ir » و یا شعب سوپر مارکت های مالی آی بی شاپ امکان پذیر است .