سرمقاله

آیا ایران از میوه عضویت در بریکس بهره خواهد برد؟ ‪/‬ پیمان مولوی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل به مناسبت عید فطر
  • پخش تازه‌ترین تاک‌شوی تولیدی ویستامدیا در شبکه نمایش خانگی
  • اعلام جوایز سومین جشنواره رساله برتر مهندسی برق با حمایت ایرانسل
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 14677  |  اخبار آنلاین  |  تاریخ: 05 شهریور 1402
    تبریک همراه اول به مناسبت روز ملی کشتی

    همراه اول ضمن گرامیداشت مقام جهان پهلوان تختی، روز ملی کشتی را به کشتی‌گیران ایرانی تبریک گفت. 

    به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سیار ایران، پنجم شهریورماه همواره یادآور نام و خاطره پهلوان ایرانی «غلامرضا تختی» است که نامش اعتبار ورزش پهلوانی ایران بوده و هست.

    این روز که به مناسبت زادروز تختی در تقویم کشورمان به «روز کشتی» شهرت یافته است، فرصتی نیکو را فراهم می آورد تا ضمن مرور افتخارآفرینی ها، به استقبال بزرگداشت و تکریم کشتی گیران پرآوازه کشورمان برویم.

    همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور این افتخار را دارد که از سال ۱۳۹۸ با هدف پرورش استعدادها و سرمایه گذاری روی نخبگان ورزشی، حامی رسمی تیم های ملی کشتی باشد.

    از آن زمان تاکنون تیم های ملی کشتی کشورمان موفق به کسب بیش از ۱۰ عنوان قهرمانی جهان و بیش از ۲۰ عنوان قهرمانی آسیا در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان شده اند؛ همچنین تیم ملی کشتی آلیش بانوان ایران توانست در رقابت های آسیایی که در کشور ازبکستان برگزار شد، در سبک های کلاسیک و آزاد به مقام قهرمانی دست یابد.

     

     

     

    لذا همراه اول با آرزوی موفقیت های بیشتر برای این رشته ورزشیِ پهلوان پرور و کهن ایران، روز ملی کشتی را به ریاست فدراسیون کشتی، کشتی گیران کشورمان و دوست داران این رشته ورزشی تبریک گفته است.