سرمقاله

هشدارها را جدی بگیرید ‪/‬ ژوبین صفاری

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام عیدی ایرانسل برای نوروز ۱۴۰۳
  • رونمایی از هدیه ویژه همراه اول برای سفرهای نوروزی دور دنیا
  • آغاز جشنواره نوروزی لنز ایرانسل با جوایز ویژه
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 14700  |  صفحه ۵ | جهان ورزش  |  تاریخ: 06 شهریور 1402
    میلان - طارمی پایان داستان هزار و یک شب؟
    در حالی که هفته پایانی نقل و انتقالات تابستانی از راه می‌رسد میلان همچنان به تلاش برای به خدمت گرفتن مهاجم ایرانی ادامه می‌دهد. به گزارش ایسنا و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، میلان به دنبال تقویت خط حمله‌اش است که در حال حاضر اولیویه ژیرو به عنوان مهاجم اول این تیم فعالیت دارد. مدیران باشگاه می‌خواهند بازیکن مناسبی پیدا کنند که بتواند با بازیکن فرانسوی که در دو بازی سری آ سه گل به ثمر رسانده همکاری خوبی داشته باشد.
    طبق نوشته روزنامه گاتزتا دلو اسپورت، مدیران روسونری آماده‌اند مبلغی در حدود ۱۵ میلیون یورو برای جذب مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو، پرداخت کنند. روسونری هرگز قصد پرداخت ۳۰ میلیون یوروی درخواستی پورتو را ندارد.
    طارمی فصل گذشته ۳۱ گل و ۱۴ پاس گل را در تمامی رقابت‌ها برای پورتو به ثبت رساند که شامل ۲۲ گل در لیگ و پنج گل در هفت بازی در لیگ قهرمانان اروپا بود. پورتو در نهایت با شکست برابر اینتر فینالیست فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا حذف شد.
    بازنشستگی زلاتان و بالارفتن سن اولیویه ژیرو باعث شده است تا سران روسونری نیز خواستار جذب یک مهاجم شوند.
    در حال حاضر توافق بین باشگاه میلان و این بازیکن برای امضای یک قرارداد چهار ساله مورد بحث قرار گرفته و دو طرف به توافق رسیدند. اگر مهاجم پورتو بخواهد به میلان برود باید این هفته کار انتقالش را نهایی کند. میلان باید هفته آینده ۱۲ میلیون یورو در کنار ۳ میلیون یورو به این بازیکن ارائه بدهد.
    طارمی ۳۱ اوت ۲۰۲۰ با پورتو قراردادی چهارساله به ارزش پنج میلیون یورو امضا کرد. او اکنون آماده تغییر است و پیشنهاد میلان به او بسیار جدی است و باید دید این هفته که پنجره نقل و انتقالاتی بسته می‌شود، سرنوشت مهاجم تیم ملی ایران چه خواهد شد.