سرمقاله

هشدارها را جدی بگیرید ‪/‬ ژوبین صفاری

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل به مناسبت عید فطر
  • پخش تازه‌ترین تاک‌شوی تولیدی ویستامدیا در شبکه نمایش خانگی
  • اعلام جوایز سومین جشنواره رساله برتر مهندسی برق با حمایت ایرانسل
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 14727  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 06 شهریور 1402
    با حضور استاندار مازندران انجام شد
    آغاز عملیات اجرایی دو طرح آب و فاضلاب در بابلسر
    به مناسبت هفته دولت، عملیات اجرایی طرح تکمیل تصفیه خانه شهر بابلسر و طرح خط انتقال آبرسانی بابلسر به بهنمیر با حضور استاندار مازندران، نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس، امام جمعه و فرماندار بابلسر، مدیر عامل آبفا مازندران و جمعی از مردم و مسئولان آغاز شد. در این مراسم ابتدا حسینی پور استاندار مازندران ضمن گرامیداشت تقارن اربعین حسینی با هفته دولت اظهار داشت: دولت شهیدان رجایی و باهنر کوتاه ترین دولت محسوب می شود اما اثرگذاری آنها به اندازه مکتب زندگیشان بود و سرلوحه دولتهای بعدی شده است.
    وی با تاکید بر نگاه راهبردی در زیرساخت ها به ویژه مبحث مهم آب گفت: به دلیل افزایش جمعیت گردشگر و مهاجرت های متعدد باید زیرساختهای استان به ویژه شهر گردشگر پذیر بابلسر مهیا باشد لذا با توجه به نگاه دولت مردمی سیزدهم در راستای حل مشکلات مردم ضروریست کار جهادی صورت گیرد تا مازندران قوی بسازیم که البته در زیرساخت آب با تلاش مدیر عامل و کارکنان شرکت این مهم تا حدود زیادی محقق شده است. در ادامه باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار، هفته دولت را فرصت مغتنی برای پروژه های اجرایی و ارائه عملکرد نظام در سطوح جهانی خواند و گفت: دولتمردان باید در راستای ارتقا و اعتلای نظام و گره گشایی از مشکلات مردم جهاد تبیین را با قدرت اجرایی کنند.
    بهزاد برارزاده مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران نیز طی سخنانی با گرامیداشت هفته دولت به عملکرد دو ساله شرکت اشاره و خاطرنشان کرد: اصلاح و توسعه هزار کیلومتر شبکه و خطوط آبرسانی ،۳۰۰ کیلومتر اجرای خطوط انتقال،حفر ۳۰ حلقه چاه و بهسازی ۳۰۰ حلقه چاه دیگر با افزایش ظرفیت ۲ هزار لیتر در ثانیه و اجرای طرح فاضلاب در ۱۸ شهر استان فقط بخش کوچکی از عملکرد شرکت طی دو سال اخیر است که در راستای اهداف دولت خدمتگزار سیزدهم صورت گرفت.
    وی در ادامه سخنانش در خصوص دو طرح آب و فاضلاب شهر بابلسر اظهار داشت: عملیات اجرایی تکمیل و افزایش ظرفیت مدول اول طرح تصفیه خانه فاضلاب شهر بابلسر با هدف حفاظت از منابع آب زیرزمینی ، محیط زیست و اکوسیستم دریای خزر شروع شده که پس از بهره برداری ۶۴ هزار نفر از مزایای آن بهره مند خواهند شد در همین راستا طرح خط انتقال آبرسانی بابلسر به بهنمیر نیز با عملیاتی شامل اجرای ۴۸۰۰ متر خط انتقال و ۴ باب حوضچه با بهره مندی ۱۵ هزار نفر جمعیت آغاز شده که تلاش می کنیم به زودی به مرحله بهره برداری برسد.
    در پایان فرماندار و امام جمعه بابلسر ضمن قدردانی از تلاشهای مدیر عامل و کارکنان شرکت آب و فاضلاب مازندران در راستای رفع دغدغه کمبود آب این شهرستان و اجرای پروژه های آب و فاضلاب قدردانی کردند.