سرمقاله

هشدارها را جدی بگیرید ‪/‬ ژوبین صفاری

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام عیدی ایرانسل برای نوروز ۱۴۰۳
  • رونمایی از هدیه ویژه همراه اول برای سفرهای نوروزی دور دنیا
  • آغاز جشنواره نوروزی لنز ایرانسل با جوایز ویژه
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 14735  |  صفحه ۸ | بازار و سرمایه  |  تاریخ: 06 شهریور 1402
    آغاز میزبانی موکب بانک شهر از زائران اربعین حسینی در مرز مهران
    مدیرامورحوزه مدیریت و روابط عمومی بانک شهر از آغاز خدمات رسانی موکب این بانک به زائران اربعین حسینی در مرز مهران خبر داد. به گزارش روابط عمومی بانک شهر، زهیر مطهری با اعلام این خبر، گفت: همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی و حرکت عاشقان و دلدادگان حسینی به سمت مرز مهران، بانک شهر با استقرار موکب در نزدیکترین نقطه مرزی کشورمان از زائران و شرکت کنندگان در این مراسم بزرگ پذیرایی خواهد کرد.
    مطهری با بیان اینکه موکب بانک شهر به همت همکاران داوطلب و پرشور از سراسر کشور برپا شده است، تصریح کرد: به سهم خود تلاش می کنیم با بسیج امکانات و استفاده از ظرفیت همکاران زمینه برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم اربعین حسینی فراهم شود.
    وی با اشاره به اینکه خدماتی از جمله اسکان، اطعام و نیز ارائه خدمات بانکی به زائران حسینی در دستور کار موکب بانک شهر قرار دارد، گفت: این مهم همانند سالیان گذشته و در راستای توجه همه جانبه بانک شهر به حوزه مسئولیت‌ صورت می گیرد و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا زائران اربعین حسینی ضمن استفاده از امکانات رفاهی، خدمات بانکی را نیز در کوتاه ترین زمان ممکن در دسترس داشته باشند.
    مدیرامورحوزه مدیریت و روابط عمومی بانک شهر تاکید کرد: همچنین برنامه ‌ریزی های لازم برای نصب خودپردازهای سیار و ارائه راهنمایی های لازم از سوی کارشناسان بانکی در مرز مهران صورت گرفته است.
    مطهری در پایان با بیان اینکه، در مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا (عمود 782) نیز به پذیرایی از زائران اربعین حسینی خواهیم پرداخت، خاطرنشان ساخت: بانک شهر با پیش‌بینی برنامه‌های متنوع و بسیج امکانات، در تلاش است اقدامات قابل توجهی را برای برگزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی همانند سال گذشته داشته باشد و زائران دغدغه ای برای دسترسی به خدمات رفاهی – پذیرایی و بانکی نداشته باشند.