سرمقاله

هشدارها را جدی بگیرید ‪/‬ ژوبین صفاری

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل به مناسبت عید فطر
  • پخش تازه‌ترین تاک‌شوی تولیدی ویستامدیا در شبکه نمایش خانگی
  • اعلام جوایز سومین جشنواره رساله برتر مهندسی برق با حمایت ایرانسل
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 14747  |  صفحه ۹ | تولید و تجارت  |  تاریخ: 06 شهریور 1402
    همزمان با فرارسیدن هفته دولت و با حضور رییس کل بیمه مرکزی
    سامانه برخط ثبت خسارت بدنه خودرو بیمه البرز رونمایی شد
    در آیینی با حضور رییس کل و هیات عامل بیمه مرکزی, مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بیمه البرز از سامانه برخط ثبت خسارت خودرو این شرکت رونمایی شد.
    به گزارش روابط عمومی بیمه البرز، رییس کل بیمه مرکزی با گرامیداشت هفته دولت و با اشاره به عملکرد مناسب بیمه البرز در استفاده از فناوری های هوشمند و پیشگامی در این حوزه ضمن قدردانی از هیات مدیره و کارکنان این شرکت، گفت: مشتری مداری، جلب و حفظ اعتماد مردم جزو سیاست های اصلی بیمه البرز بوده و راه اندازی  سامانه برخط ثبت خسارت بدنه خودرو این شرکت نیز تاییدی بر رویکرد مشتری مداری بیمه البرز است.
    مدیرعامل بیمه البرز نیز در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و دولتمردان فقید انقلاب اسلامی، هدف از راه اندازی سامانه برخط ثبت خسارت بدنه خودرو را خدمتگزاری مطلوب به هموطنان و بیمه گزاران عنوان کرد و گفت: تمامی فرایند ثبت برخط  (آنلاین) خسارت بدنه خودرو در چند دقیقه انجام می شود.
    موسی رضایی همچنین از تصویب افزایش سرمایه بیمه البرز از ۳۵۰۰ به ۷۰۰۰ میلیارد تومان از سوی هیات مدیره این شرکت خبر داد و گفت: با این افزایش سرمایه، بیمه البرز بزرگترین شرکت بیمه خصوصی به لحاظ سرمایه و توانگری مالی در صنعت بیمه خواهد شد.
    نایب رییس هیات مدیره بیمه البرز تاسیس دو شرکت بیمه به نام های مودت در حوزه بیمه های مستقیم و  شرکت بیمه سلام در حوزه بیمه های اتکایی در سوریه و با مشارکت صنعت بیمه آن کشور را از جمله برنامه های بین المللی در دست اجرا عنوان کرد که در آینده ای نزدیک کار خود را با هدف ارائه خدمات بیمه ای  به سرمایه گذاران ایرانی و زائران حرم حضرت زینب(س) وهمچنین اماکن متبرکه آغاز خواهد کرد.
    موسی رضایی اشاره ای هم به وضعیت فروش شوکا و پورتفوی این محصول داشت و افزود: خوشبختانه شبکه فعال فروش بیمه البرز توانسته است در کم تر از سه ماه بیش از 500 میلیارد تومان پورتفوی جذب کند.
    در پایان این مراسم با ثبت برخط خسارت بدنه خودرو یکی از بیمه گزاران بیمه البرز ازاین سامانه رونمایی شد.