سرمقاله

مسئله رفتن سرمایه‌ها ‪/‬ ژوبین صفاری

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل به مناسبت عید فطر
  • پخش تازه‌ترین تاک‌شوی تولیدی ویستامدیا در شبکه نمایش خانگی
  • اعلام جوایز سومین جشنواره رساله برتر مهندسی برق با حمایت ایرانسل
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 15368  |  صفحه ۴ | فرهنگ و هنر  |  تاریخ: 19 شهریور 1402
    از پولاد کیمیایی تا سام درخشانی در فیلم‌های این هفته شبکه پنج
    فیلم‌های «چشم‌های تقریبا نگران»، «مسیر روشن»، «محبوبه»، «بازجویی در کافه تهران» و «ماتادور» پنج فیلمی هستند که از ۱۸ تا ۲۲ شهریور از شبکه پنج سیما روانه آنتن می‌شوند. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه پنج، فیلم تلویزیونی «چشم‌های تقریبا نگران» به کارگردانی «سید محمدسجاد آوینی»، ‌شنبه (۱۸ شهریور ماه) ساعت ۱۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.
    این فیلم درباره کامران احمدزاده حسابدار ۵۳ ساله یک شرکت خصوصی است. همسرش مهری و پسرش فربد به بهانه سفر تفریحی به ترکیه، او را ترک می کنند و ... . فرهاد آئیش، امید روحانی، محمد عباسی، سیمون سیمونیان و رویا جاویدنیا در فیلم سینمایی «چشم های تقریبا نگران» هنرنمایی کرده‌اند.
    فیلم تلویزیونی «مسیر روشن» به کارگردانی «حسن آخوندپور»، یکشنبه ۱۹ شهریور ماه ساعت ۱۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.
    در خلاصه داستان فیلم آمده است: وحید یک بسیجی ۳۷ ساله به‌عنوان متخصص نجوم به‌تازگی کشف بزرگی کرده است. کشفیات وحید باعث می‌شود حسادت بعضی از بزرگان خارجی علم نجوم برانگیخته شده و اکتشاف او را بربایند و ... . سام درخشانی، سمانه پاکدل، حسین سلیمانی و زهره حمیدی بازیگران این تله فیلم هستند.
    فیلم تلویزیونی «محبوبه» به کارگردانی «وحید نیکخواه آزاد»، ‌دوشنبه ۲۰ شهریور ماه ساعت ۱۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.
    این فیلم درباره محبوبه دختر جوانی است که با ناپدریش مصیب زندگی می کند. قدرت، دوست مصیب به خاطر بدهکاریش می‌خواهد محبوبه را به عقد یک پیرمرد در آورد، ولی محبوبه فرار می کند و .... شبنم مقدمی، انوشیروان فاطمی، نادر سلیمانی و اسماعیل پور رضا در فیلم سینمایی «محبوبه» بازی کرده اند.
    فیلم تلویزیونی «بازجویی در کافه تهران» به کارگردانی «شاهد احمدلو»، ‌سه شنبه ۲۱ شهریور ماه ساعت ۱۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.
    در این فیلم خواهیم دید: سرگرد کاویان پلیسی است که روی پرونده دو قتل که توسط قاسم که مشکل ذهنی دارد انجام شه کار می کند. سرگرد، قاسم متهم این پرونده که مشکل ذهنی دارد را آزاد کرده و در کافه‌ای که قاسم به آنجا رفته متوجه نویسنده‌ای به نام جلال می‌شود و ... .
    مهدی سلطانی، هومن برق نورد، بابک کشوری، «بازجویی در کافه تهران» به ایفای نقش می‌پردازند.
    علیرضا مهران، حسین میرطار، الهام شکیب، پروین میکده و ... در فیلم تلویزیونی فیلم تلویزیونی «ماتادور» به کارگردانی «فرهاد نجفی»، چهارشنبه ۲۲ شهریور ماه ساعت ۱۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.
    در این فیلم خواهیم دید: در پی سفر یک مقام بلند پایه بلژیکی به ایران جهت انجام کنفرانسی مربوط به انرژی هسته‌ای یک گروه خرابکاری با پرداخت پول زیاد، یک تک تیرانداز را اجیر می‌کند تا دیپلمات بلژیکی را در ایران ترور کند و به این ترتیب اوضاع داخلی ایران را متشنج و ناامن جلوه دهند اما .... پولاد کیمیایی، سام درخشانی، پوریا پورسرخ و شقایق فراهانی در فیلم تلویزیونی «ماتادور» ایفای نقش کرده‌اند.