سرمقاله

تهران - واشنگتن؛ آتش‌بس موقت ‪/‬ جلال خوش چهره

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • نخستین برات الکترونیک تضمین شده توسط شبکه بانکی صادر شد
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 15624  |  صفحه ۹ | تولید و تجارت  |  تاریخ: 22 شهریور 1402
    با آسام محقق شد؛
    آسوده، امن و مطمئن سفر کن
    سفر رفتن باعث رهایی از دغدغه های ذهنی و چالش های روزمره است در صورتی که تمام پیش بینی های لازم برای یک سفر مطمئن در نظر گرفته شده باشد، بیمه نامه مسافرتی ، بهترین اطمینان خاطر برای لحظات سفر است، خرید بیمه نامه مسافرتی هزینه بسیار کمی در برابر هزینه سفری که برای آن برنامه ریزی کرده‌اید دارد و پولی را که به دلیل اتفاقات پیش بینی نشده ممکن است در طول سفر از دست بدهید ، برای شما جبران کرده و یا باز می گرداند در این راستا سال گذشته شرکت بیمه تجارت‌نو برای اولین بار در کشور بیمه نامه مسافرتی داخلی را با نام آسام ارائه کرد.
    به گزارش روابط عمومی بیمه تجارت‌نو ؛ سالهاست در کشور بیمه نامه مسافرتی برای سفرهای خارج از کشور وجود دارد ولی بیمه نامه مسافرتی داخلی تا به حال توسط هیچ شرکت بیمه‌ای ارائه نشده است تا سال گذشته که توسط بیمه تجارت‌نو طرح آسام با کمترین هزینه در برابر بالاترین تعهدات برای سفرهای داخلی رونمایی شد .
    آسام طرح انحصاری بیمه تجارت‌نو که در حوزه بیمه اشخاص با مجوز بیمه مرکزی طراحی و ارائه شد و پوشش‌هایی مانندهزینه جبران و بازسازی منزل مسکونی بیمه گذار در اثر آتش‌سوزی، صاعقه، انفجار، اتشفشان و ترکیدگی لوله در حین سفر ،هزینه های پزشکی ناشی از حادثه ، جبران هزینه لغو شدن بلیط سفر در صورت بروز حادثه ،دفاع مشروع بیمه شده ،اقدام برای نجات اشخاص و اموال از خطر و حادثه و ..... تنها بخشی از پوشش‌های بیمه‌نامه آسام است .
    بنابراین وجود بیمه نامه آسام برای سفرهای بین شهری برای جبران خسارات احتمالی در سفر الزامیست که تنها با پرداخت مبلغی اندک برای خرید بیمه نامه، امکان سفری با اطمینان خاطر میسر می گردد. گفتنی است خدمت رسانی ارزنده و شایسته یکی از دغدغه های اصلی بیمه تجارت‌نو بوده و هست که با ارائه محصولات خلاقانه و نوینی همچون آسام در این راه ثابت قدم است. با مراجعه به https://shop.tejaratnoins.ir/ به راحتی می‌توانید برای خرید بیمه نامه آسام اقدام نمایید.