سرمقاله

آمار خوب یا آمار بد، مساله این است / آرین احمدی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • آغاز ثبت‌نام دهمین دوره کارآموزی همراه اول
  • امضای قرارداد توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین ایرانسل و شهرداری قائمشهر
  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل به مناسبت عید فطر
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 16297  |  صفحه ۵ | حوادث  |  تاریخ: 13 مهر 1402
    ۵۰۰ خانواده البرزی مشمول قانون جوانی جمعیت زمین خود را دریافت کردند
    آیین واگذاری زمین به 500 خانواده مشمول قانون جوانی جمعیت در البرزمراسم پویش پیامبر رحمت (ص) همزمان با سراسر کشور به مناسبت هفته وحدت با موضوع قرعه‌کشی ۴۰۸ قطعه زمین در شهرهای اشتهارد و نظرآباد برگزار شد و ۵۰۰ خانواده البرزی مشمول قانون جوانی جمعیت در استان البرز مین خود را دریافت کردند. به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان البرز)؛ مراسم قرعه‌کشی واگذاری ۴۰۸ قطعه زمین در شهرهای اشتهارد و نظرآباد به ۵۰۰ خانواده دارای فرزند سوم و بالاتر، با حضور رضا خالقی مدیرکل راه و شهرسازی، احمد افضلی معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری البرز، یحیی رمضانی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج، معصومه آقایی مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده و علی محمدی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز در سالن شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد. گفتنی است پویش پیامبر رحمت به مناسبت ولادت خاتم الانبیا محمد مصطفی (ص) و هفته وحدت (سوم لغایت یازدهم مهرماه) به منظور واگذاری قطعات اراضی جوانی جمعیت از سوی وزارت راه و شهرسازی در ۳۱ استان کشور برگزار می‌شود که در جریان آن ۲۰ هزار خانواده مشمول ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در جشن قرعه‌کشی اراضی خود شرکت می‌کنند. در استان البرز نیز اراضی موضوع جوانی جمعیت در دو شهر اشتهارد و نظرآباد قرعه‌کشی شد که طی آن در اشتهارد به هر خانواده یک قطعه زمین ۱۸۰ متری و در شهر نظرآباد به هر دو خانواده یک قطعه زمین ۲۰۰ متری واگذار شد.
    شایان ذکر است پیش از این نیز در نوبت اول واگذاری‌های سراسری، به مناسبت عید غدیر خم، اداره کل راه و شهرسازی استان البرز ۲۱۴ قطعه زمین در ماهدشت کرج به خانواده‌های مشمول واگذار کرده است.
    در پایان این مراسم ، قرعه‌کشی واگذاری زمین در راستای قانون جوانی جمعیت به ۵۰۰ خانواده مشمول و با تأئید هیأت برگزاری مراسم فهرست نتایج افراد واجد شرایط و قطعات اراضی تخصیص یافته اعلام می‌شود.