سرمقاله

با یک اقلیت شاید، برای یک اقلیت نشاید! ‪/‬ محمدعلی وکیلی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام عیدی ایرانسل برای نوروز ۱۴۰۳
  • رونمایی از هدیه ویژه همراه اول برای سفرهای نوروزی دور دنیا
  • آغاز جشنواره نوروزی لنز ایرانسل با جوایز ویژه
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 18919  |  صفحه ۱  |  تاریخ: 27 آبان 1402
    پیام سردار قاآنی به فرمانده گردان‌های القسام
    هر کاری لازم باشد در این نبرد تاریخی انجام خواهیم داد
    فرمانده نیروی قدس سپاه در پیامی خطاب به محمد الضیف، فرمانده گردان‌های القسام، نوشت: هر کاری لازم باشد در این نبرد تاریخی انجام خواهیم داد.
    به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در نامه‌ای خطاب به محمد الضیف، گردان‌های القسام فلسطین، نوشت: حماسه بزرگی به نام طوفان الاقصی خلق کردید که ضعف و شکنندگی رژیم غاصب صهیونیستی را به وضوح نمایش داد و نشان دادید که این رژیم از لانه عنکبوت ضعیف‌تر است.
    متن پیام به شرح زیر است:
    به فضل و یاری خداوند حماسه بزرگی تحت عنوان طوفان الاقصی به دست مجاهدان گردان‌های قسام و دیگر مبارزان مقاومت در غزه رقم خورد و به وضوح ضعف و شکنندگی رژیم غاصب صهیونیستی را نشان دادید و به طور عملی و قاطع ثابت کردید که این رژیم از لانه عنکبوت ضعیف‌تر است و برای توصیف این حادثه بزرگ همین بس که دوست و دشمن اذعان می‌کند که اوضاع فلسطین و منطقه پس از طوفان الاقصی همانند قبل نخواهد بود.
    همانا دشمن جنایتکار تلاش کرد تا با کشتار وحشیانه و بی‌سابقه غیرنظامیان در غزه انتقام این شکست را بگیرد که همین مسئله موجب تعمیق شکست آن و به بار آمدن یک رسوایی اخلاقی برای رژیم صهیونیستی، آمریکا و تمامی حامیان آن شد که به دروغ مدعی دفاع از حقوق بشر هستند، کما اینکه دلاوری، صبر و پایداری ملت قهرمان فلسطین در غزه و آمادگی آن برای جانفشانی نیز بار دیگر پیروزی خون مظلوم بر شمشیر دشمن ظالم را ثابت کرد.
    فرمانده عزیز؛ حمله زمینی دشمن صهیونیستی و ضربات پی در پی مقاومت به نیروهای و خودروهای زرهی آن برای همگان ثابت کرد که مقاومت در غزه قادر به ابتکار عمل و نوآوری و حفظ سازماندهی و قدرت میدانی خود است و این پیروزی بزرگ موجب شد تا فرزندان امت بیش از پیش به گزینه جهاد روی آورند و بیش از هر وقت دیگری ایمان و یقین داشته باشند که ورود مجاهدان به مسجد الاقصی و پاکسازی آن از لوث صهیونیست‌ها نزدیک‌تر از هر زمان دیگری شده است.
    با توجه به اینکه غزه امروز از شرافت و عزت و کرامت امت دفاع می‌کند، یقین داشته باشید که برادران شما در محور قدس و مقاومت در کنار تمامی شرافتمندان امت و آزادگان جهان، هرگز غزه و مردم قهرمان آن را در برابر این دشمن وحشی و درنده خوی و حامیانش تنها نخواهند گذاشت و هرگز اجازه نخواهند داد به اهداف شوم خود در فلسطین و غزه دست یابد.
    برادر مجاهد؛ مایه افتخار است به اسم خود و نمایندگی از برادرانم در جمهوری اسلامی ایران به شما و دیگر برادران مجاهد و عموم ملت فلسطین این پیروزی بزرگ و دستاورد بی‌نظیر که در تاریخ نبرد با دشمن صهیونیستی سابقه نداشته، را تبریک گفته و از درگاه خداوند برای شهدا علو درجات و برای مجروحان شفای عاجل را مسئلت نمایم.
    در پایان بار دیگر بر عهد و میثاق و التزام ایمانی و برادرانه که ما را کنار هم جمع می‌کند، تاکید می‌کنیم و به شما اطمینان می‌دهیم در راستای ادامه حمایت‌های موثر از مقاومت، هرآنچه را که بر ما در این نبرد تاریخی لازم باشد، انجام دهیم.