سرمقاله

مشکل نااطمینانی در اقتصاد / نیما غلامرضایی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • نخستین برات الکترونیک تضمین شده توسط شبکه بانکی صادر شد
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 22211  |  صفحه ۸ | بازار و سرمایه  |  تاریخ: 24 دی 1402
    استقبال گسترده مردم از نمایشگاه دوچرخه و موتورسیکلت
    غرفه بیمه ملت با پوشش‌های انحصاری بیمه‌ای میزبان دوچرخه و موتورسواران کشور
    نمایشگاه دوچرخه و موتورسیکلت که از روز چهارشنبه ۲۰ دی‌ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب تهران آغاز به کار کرده و با استقبال گسترده مخاطبان و علاقه‌مندان به این عرصه مواجه شده است. بیمه ملت نیز در این دور از نمایشگاه حضوری فعال با پوشش‌های انحصاری بیمه‌ای دارد.
    به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، چهارمین نمایشگاه دوچرخه و موتورسیکلت، وسایل نقلیه موتوری، هیبریدی و قطعات یدکی، که از روز چهارشنبه ۲۰ دی در مجموعه شهر آفتاب تهران آغاز شده و تا روز شنبه ۲۳ دی‌ماه ادامه خواهد داشت، با استقبال کم‌نظیر گروه‌های مختلف مردم مواجه شده است.
    شرکت بیمه ملت که در سالن A6 غرفه B7 این دور از نمایشگاه حضور دارد، میزبان سیل گسترده مردم و مراجعه کنندگان به این نمایشگاه بوده و پوشش های بیمه‌ای خاص این شرکت مورد استقبال دوچرخه‌سواران و موتورسیکلت سواران قرار گرفته است.
    بیمه ملت به عنوان یکی از شرکت‌های پیش‌رو در زمینه صدور بیمه‌نامه‌های موتور سیکلت و دوچرخه به شمار می‌آید که با ارائه محصول انحصاری و ابتکاری «راه سبز ملت» توانسته اعتماد بیمه‌گزاران و دوچرخه‌سواران کشور را جلب کند و در این نمایشگاه نیز جدیدترین محصولات خود را به مراجعه کنندگان معرفی می‌کند.
    بیمه‌نامه نوآورانه‌ «راه سبز ملت» با دریافت مجوز از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، یک بیمه‌نامه جامع برای پوشش ریسک‌هایی که دوچرخه‌سواران با آنها روبه‌رو هستند، ارائه کرده است. در این بیمه نامه حتی خسارت جانی دوچرخه سواران هم مدنظر قرار گرفته است.
    همچنین بیمه‌نامه بدنه موتورسیکلت از دیگر پوشش‌های خوب و انحصاری بیمه ملت است که ﺷﺎﻣﻞ ﭘﻮﺷش‌های ﺍﺻﻠﯽ ﻭ ﺍﺿﺎﻓﯽ ﺑﻪ ﺟﺰ ﺳﺮﻗﺖ ﮐﻠﯽ ﻭ ﺟﺰﯾﯽ بوده ﻭ ﭘﻮﺷﺶ ﺳﺮﻗﺖ ﮐﻠﯽ ﻓﻘﻂ ﺑﺮﺍﯼﻣﻮﺗﻮﺭﺳﯿﮑﻠﺖ‌ﻫﺎﯼ ﺑﺎ ﺍﺭﺯﺵ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ﯾﮏ ﻣﯿﻠﯿﺎﺭﺩ ﺭﯾﺎﻝ ﻗﺎﺑﻞ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ.
    ﺑﯿﻤﻪ ﻧﺎﻣﻪ ﻣﺬﮐﻮﺭ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﻮﺗﻮﺭﺳﯿﮑﻠﺖ‌ﻫﺎﯼ ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ ﺑﺎ ﺍﺭﺯﺵ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ﺩﻭﯾﺴﺖ ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﺭﯾﺎﻝ ﻭ ﺑﺮﻗﯽ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ﯾﮏ ﺻﺪ ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﺭﯾﺎﻝ ﺍﻣﮑﺎﻥ ﺻﺪﻭﺭ ﺩﺍﺭﺩ.
    کارشناسان شرکت بیمه ملت در طول برگزاری این نمایشگاه مستقر بوده و پاسخگوی هرگونه سوالات مراجعه‌کنندگان خواهند بود.