سرمقاله

شرایط مبهم، وضعیت شکننده / محمدعلی وکیلی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل به مناسبت عید فطر
  • پخش تازه‌ترین تاک‌شوی تولیدی ویستامدیا در شبکه نمایش خانگی
  • اعلام جوایز سومین جشنواره رساله برتر مهندسی برق با حمایت ایرانسل
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 22568  |  صفحه ۹ | تولید و تجارت  |  تاریخ: 30 دی 1402
    با حضور بیمه نوین برگزار شد
    نشست کاهش ریسک‌های بیمه و آشنایی با قراردادهای بیمه‌ای شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران
    نشست کاهش ریسک‌های بیمه و آشنایی با قراردادهای بیمه‌ای شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران بیمه نوین و مدیران شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، در یزد برگزار شد.
    به گزارش روابط عمومی و تبلیغات بیمه نوین؛ در این نشست که یکی از اهداف آن ارتقای خدمات بیمه‌ای و هم افزایی تعاملات دو سویه بود، حسین کریم‌خان زند؛ مدیرعامل بیمه نوین با تأکید بر آن‌که خدمات رسانی سریع، به موقع و ارائه محصولات بیمه‌ای مورد نیاز مشتریان از مهم‌ترین اهداف این شرکت است، گفت: افزایش چشم‌گیر هزینه‌های درمانی به دلیل وجود تورم در چند سال گذشته یکی از چالش‌های جدی در حوزه بیمه درمان است که دغدغه بسیاری از بیمه‌شدگان شده است با این حال تلاش ما در بیمه نوین حفظ بیمه‌گذاران ارزشمند با ارائه خدمات مطلوب و همراهی حداکثری با مطالبات و درخواست‌های به حق ایشان است.
    وی در ادامه افزود: در صنعت بیمه، بیمه‌های اشخاص یکی از پرچالش‌ترین بخش‌ها به شمار می‌آید. زیرا افراد خسارت دیده در واقع بیمارانی هستند که انتظار به حق دریافت خدمات و خسارت مطلوب و به موقع داشته و لذا تمام تلاش ما در بیمه نوین به‌کارگیری نیروی انسانی صبور، توانمند و کارآمد بوده تا در پاسخگویی مناسب و مورد انتظار به بیمه‌گذاران این بخش خللی ایجاد نشود.
    کریم‌خان زند همچنین گفت: جهت ارائه خدمات مطلوب به بیمه‌شدگان بخش درمان تلاش داشته‌ایم تا با بهترین مراکز درمانی سراسر کشور قرارداد ببندیم. همچنین برای تسهیل در ارائه خدمات، نرم افزار موبایلی با نام «همراه بیمه نوین» برای مشتریان بیمه نوین طراحی شده است. این نرم افزار امکانات مختلفی را در اختیار مشتریان بیمه نوین قرار می‌دهد و در آینده امکانات آن بروزرسانی نیز خواهد شد. در حال حاضر مشاهده آدرس و شماره تماس مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه نوین و ارائه مسیریابی مناسب در نقشه نرم‌افزار جهت دسترسی به این مراکز و نیز جستجوی آدرس و اطلاعات شعب و نمایندگان، توسط نرم افزار همراه بیمه نوین فراهم شده است.
    وی همچنین با اشاره به آنکه نگهداشت مشتریان و ایجاد خلق ارزش برای بیمه‌گذاران یکی از سیاست‌های اصلی بازاریابی در بیمه نوین است، گفت: امسال، سومین سال همکاری با شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و خدمت رسانی بیمه‌ای به کارکنان این مجموعه بوده که برای بیمه نوین ارزشمند و مغتنم است. تعامل متعهدانه مدیران مجموعه فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در تمام مدت مذاکرات بسیار ستودنی بوده و همچنین در جلسات شاهد تلاش دلسوزانه مدیران این مجموعه برای تحقق وضعیت مطلوب رفاهی و بیمه ای برای کارکنان مجموعه بودم.
    کریم‌خان زند؛ مدیرعامل بیمه نوین همچنین برگزاری نشست‌ها و همایش‌های تخصصی با بیمه‌گذاران و سازمان‌های بزرگ به منظور بررسی چالش‌های موجود در ارائه خدمات بیمه‌ای و ایجاد تعاملات دو سویه در صنعت بیمه را یک ضرورت مهم دانست.
    گفتنی است در پایان این نشست، پنل پرسش و پاسخ در حوزه بیمه‌های درمان و اموال، قراردادهای بیمه‌ای، محصولات بیمه نوین، ارتقای خدمات و توسعه تعاملات با حضور مدیران شرکت بیمه نوین و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری ایران برگزار شد.