سرمقاله

بحرانِ رفتن / نیما غلامرضایی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام عیدی ایرانسل برای نوروز ۱۴۰۳
  • رونمایی از هدیه ویژه همراه اول برای سفرهای نوروزی دور دنیا
  • آغاز جشنواره نوروزی لنز ایرانسل با جوایز ویژه
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 22640  |  صفحه ۱۱ | ایران و جهان  |  تاریخ: 01 بهمن 1402
    شهدای غزه به مرز ۲۵ هزار تن رسید
    جنگ ویرانگرانه در نوار غزه برای صد و ششمین روز متوالی با بمباران شدید مناطق مختلف نوار غزه، کشتارها و تخریب گسترده زیرساخت‌ها ادامه دارد. رژیم صهیونیستی در بحبوحه فاجعه انسانی و بهداشتی در نوار غزه، عملیات نظامی خود را در جنوب نوار غزه به ویژه در خان یونس به بهانه جستجوی رهبران حماس در آنجا آغاز کرد.
    وزارت بهداشت غزه با اعلام اینکه تعداد قربانیان تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۲۴ هزار و ۹۲۷ شهید و مجروحان به ۶۲ هزار و ۳۸۸ نفر رسیده‌است، خاطرنشان کرد: اشغالگران در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ کشتار انجام داده‌اند که ۱۶۵ شهید را برجای گذاشته‌است.
    شاهدان گزارش دادند که شب گذشته نیروهای صهیونیست جنوب نوار غزه به ویژه خان یونس را بمباران کردند، جایی که ارتش اشغالگر مدعی است رهبری داخلی جنبش حماس در آنجا حضور دارد.
    در این راستا خبرنگار الجزیره گفت: اشغالگران منطقه بطن السمین در خان یونس در جنوب نوار غزه را به شدت بمباران کردند.
    رسانه‌های فلسطینی نیز نوشتند هواپیماهای اشغالگر و توپخانه به شدت محله و بیمارستان الامل در خان یونس را بمباران می‌کنند. یک فلسطینی نیز بر اثر هدف قرار گرفتن هواپیمای جاسوسی رژیم صهیونیستی در خان یونس به شهادت رسید.
    نیروهای رژیم صهیونیستی در اطراف بیمارستان ناصر در خان یونس بمب‌های نوری شلیک کردند.
    چند ساعتی است که درگیری‌های شدیدی بین مقاومت فلسطین و نیروهای اشغالگر در مجاورت بیمارستان ناصر همراه با بمباران شدید هوایی و توپخانه‌ای در جریان است.
    نیروهای اشغالگر تعدادی از خانه‌ها را در شهر القراره در شمال شرقی خان یونس منفجر کردند. توپخانه اشغالگران نیز به بمباران منطقه الکتیبه در خان یونس ادامه دادند.