سرمقاله

بحرانِ رفتن / نیما غلامرضایی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل به مناسبت عید فطر
  • پخش تازه‌ترین تاک‌شوی تولیدی ویستامدیا در شبکه نمایش خانگی
  • اعلام جوایز سومین جشنواره رساله برتر مهندسی برق با حمایت ایرانسل
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 22646  |  صفحه آخر  |  تاریخ: 01 بهمن 1402
    سریع‌ترین فورد موستانگ مک ای تاریخ با پکیج برنز معرفی شد
    شرکت فورد سریع‌ترین نسخه تاریخ موستانگ مک ای را به همراه پکیج برنز سفارشی معرفی کرد. آمریکایی‌ها با معرفی پکیج ظاهری برنز اعلام کرده‌اند موستانگ مک ای GT طراحی جذاب‌تری خواهد داشت. البته باید دانست افرادی که این پکیج را انتخاب می‌کنند شانس خرید یک ویژگی پرفورمنس مرموزی را خواهند داشت که باعث می‌شود مک ای به سریع‌ترین نسخه تاریخ خود تبدیل شود.
    قیمت سریع‌ترین فورد موستانگ مک ای با برنز پکیج از حدود ۶۱ هزار دلار شروع می‌شود. بهای این خودرو نسبت به مدل استاندارد GT حدود ۱۰۰۰ دلار بیشتر است اما با این پول شما شاهد اضافه شدن مواردی همچون رینگ‌های ۲۰ اینچی، نشان‌ها و جلوپنجره همگی با طرح برنزی به خودرو خواهید بود. مالکان خودرو همچنین خواهند توانستند از بین رنگ‌های مشکی، سفید متالیک سه پوششه و سبز جدید یکی را برای بدنه انتخاب کنند.
    نکته عجیب اینکه فورد اشاره‌ای به جزئیات پکیج پرفورمنس یاد شده نداشته و هنوز نمی‌دانیم که قدرت و شتاب موستانگ مک ای برنز چقدر بهبود یافته است. آمریکایی‌ها تنها گفته‌اند با سفارش این پکیج مالکان پشت فرمان خودرویی خواهند نشست که بهترین زمان ثبت صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت را بین تمامی نسخه‌های مک ای دارد. البته نسخه استاندارد مک ای GT هم خودروی کندی نیست و قوای محرکه آن ۴۸۰ اسب بخار قدرت و ۸۱۳ یا ۸۶۰ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند. مدل GT پرفورمنس با گشتاور بیشتر خود می‌تواند در عرض ۳.۵ ثانیه از سکون به تندی ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد درحالی‌که مدل استاندارد GT حدود سه‌دهم کندتر خواهد بود.
    همان‌طور که فورد می‌گوید تنها راه دسترسی به پکیج ارتقای مرموز این شرکت انتخاب پکیج برنز است و به غیر از آن راه دیگری وجود نخواهد داشت. البته نسخه استاندارد موستانگ مک ای GT همچنان با آپشن های پرفورمنس دیگری عرضه می شود که شامل مواردی همچون دامپرهای تطبیقی، ترمزهای برمبو با کالیپرهای قرمز رنگ و صندلی‌های جلوی فورد پرفورمنس با تنظیم در ۱۰ جهت است.