سرمقاله

شورش واگنرها ‪/‬ سیف الرضا شهابی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام عیدی ایرانسل برای نوروز ۱۴۰۳
  • رونمایی از هدیه ویژه همراه اول برای سفرهای نوروزی دور دنیا
  • آغاز جشنواره نوروزی لنز ایرانسل با جوایز ویژه
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 11538  |  صفحه ۱۰ | بازار و سرمایه  |  تاریخ: 07 تیر 1402
    برگزاری جلسه شورای هماهنگی بانک ها به میزبانی بانک ایران زمین
    دومین جلسه شورای هماهنگی بانک های استان فارس در سال جاری با حضور دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان، ناظر پولی بانک مرکزی، مدیران بانک های عضو کمیسیون هماهنگی و مدیر شعب استان فارس بانک ایران زمین به میزبانی این بانک برگزار شد.
    محمود حسن شاهی مدیر شعب استان، حمایت از نظام بانکی و اقتصاد کشور را از اولویت های اصلی بانک ایران زمین بیان کرد و گفت: همفکری و هم اندیشی مسئولان در حوزه پولی و بانکی، می تواند گامی موثر در جهت توسعه ارائه خدمت با کیفیت به مشتریان و همچنین افزایش امنیت در مراودات مالی و بین بانکی باشد.
    حسن شاهی در این جلسه ضمن معرفی آخرین محصولات و سرویس های بانک ایران زمین، افزود: امروز مشتریان بانک ها به دنبال دریافت خدمات با صرف کمترین زمان هستند و این موضوع مستلزم ایجاد و توسعه بستری برای خدمت رسانی است که بانک ایران زمین با وجود تیم های متخصص در حوزه های فناوری اطلاعات و امور بانکی توانسته این فضای امن را در قالب یک اکو سیستم بانکی در اختیار مشتریان قرار دهد.
    در این جلسه کریم ریگی زادگان دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان ضمن قدردانی از بانک ایران زمین به عنوان میزبان جلسه، بر وصول مطالبات سیستم بانکی تاکید کرد و گفت: بانک ها با ایجاد کارگروه وصول مطالبات در استانداری فارس و برنامه ریزی دقیق در جهت تسویه مطالبات معوقه خود اقدام کنند.
    ریگی زادگان رعایت ضوابط افتتاح حساب های حقوقی و اعطای تسهیلات را ضروری دانست و افزود: بانک ها در زمان اعطای تسهیلات یک نسخه از قرارداد تسهیلات پرداختی را به مشتریان تحویل دهند. در ادامه این جلسه اسدی ناظر پولی بانک مرکزی بر رعایت نرخ سود سپرده های بانکی تاکید کرد و گفت: این موضوع همواره در دستور کار بخش نظارتی بانک مرکزی قرار دارد و بانک ها موظف به رسیدگی لازم در این خصوص هستند.
    سرهنگ تابش رئیس اداره انتظام پلیس پیشگیری ف.ا.ا فارس در این جلسه، ضمن تقدیر از بانک هایی که اصول حفاظتی را رعایت کردند، به بیان مباحث امنیتی شعب پرداخت.
    در پایان جلسه، مراسم انتصاب مدیر جدید بانک توسعه و تعاون استان با اهدا لوح تقدیر از سوی دبیر شورای هماهنگی بانک ها و سایر اعضای کمیسیون برگزار شد.