سرمقاله

نمونه کوچکی ازپروپاگاندای رسانه‌ای صهیونیسم! / سرمقاله محمدعلی وکیلی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام عیدی ایرانسل برای نوروز ۱۴۰۳
  • رونمایی از هدیه ویژه همراه اول برای سفرهای نوروزی دور دنیا
  • آغاز جشنواره نوروزی لنز ایرانسل با جوایز ویژه
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 17187  |  صفحه ۱  |  تاریخ: 29 مهر 1402
    دادگاهی برای بررسی جنایات جنگی رژیم صهیونیستی برگزار شود
    معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری با انتقاد از عملکرد سازمان‌های بین‌المللی نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: سازمان ملل و شورای امنیت باید اقدام جدی برای توقف جنایات صهیونیست‌ها انجام دهند و دادگاهی برای بررسی جنایات جنگی رژیم صهیونیستی برگزار شود. سید محمد حسینی در گفت وگو با ایسنا درباره نحوه واکنش سازمان‌های بین‌المللی به جنایات صهیونیست‌ها در غزه، اظهار کرد: این سازمان‌ها جنایات صهیونیست‌ها را محکوم می‌کنند ولی اقداماتشان در حدی نیست که بتواند مانع ادامه جنایات این رژیم بشود. آنها گاهی یک مساله را در کشورهایی که با سیاست‌های نظام غرب مخالفت دارند، بزرگ می‌کنند و دم از حقوق بشر می زنند که مثلا یک فرد مجرم در این کشور مجازات شد و تمام رسانه‌ها را درباره یک نفر اختصاص داده و جنگ روانی به راه می اندازند اما الان بیش از هزار نفر در یک بمباران وحشیانه شهید شدند و روزانه مقادیر زیادی بمب بر روی مردم غیرنظامی ریخته می‌شود ولی سازمان‌های بین‌المللی اقدامی جدی انجام نمی دهند.
    وی تاکید کرد: در سازمان ملل و شورای امنیت باید اقدام جدی برای توقف جنایات صهیونیست‌ها انجام شود و دولت‌ها را وادار کند تا اقدامی انجام دهند. باید دادگاهی برای رسیدگی به این جنابات جنگی تشکیل شود. اگر در گذشته تردیدی در خباثت و جنایت رژیم صهیونیستی وجود داشت، با جنایاتی که در این چند ر وز انجام داد، ماهیت این رژیم آشکار شد.
    حسینی با بیان اینکه بمباران و محاصره مردم غزه با اصول انسانی سازگاری ندارد، تصریح کرد: اگر سازمان‌های بین‌المللی خواهان حفظ جایگاه خود هستند باید اقدامی جدی برای مقابله با جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه انجام دهند.