سرمقاله

وعده ممنوع! / محمدعلی وکیلی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • فراخوان ایرانسل برای حمایت از طرح‌های پژوهشی دانشگاهی
  • برگزاری دوازدهمین كارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 10306  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 20 خرداد 1402
    با هدف ارتقای خدمت رسانی به شهروندان تحقق یافت
    بهره برداری از یکصد و هشتادویکمین جایگاه عرضه سوخت در آذربایجان شرقی
    تبریز - فلاح: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی از راه اندازی جایگاه شهرداری کلوانق با هدف ارتقای خدمت رسانی به شهروندان و مراجعان بعنوان یکصد و هشتادویکمین جایگاه عرضه سوخت این منطقه در ناحیه مرکزی خبر داد.
    ناصر راشدی با بیان ضرورت توسعه زیر ساخت های مطلوب سوخت رسانی با احداث جایگاههای عرضه سوخت جدید با مشارکت و تعامل بخش خصوصی گفت: با پیگیری مدیریت و مسئولین منطقه آذربایجان شرقی جایگاه شهرداری کلوانق بعنوان یکصد و هشتادویکمین جایگاه عرضه فرآورده های نفتی در محدوده ناحیه مرکزی تبریز مورد بهره برداری و در مدار سوخت رسانی قرار گرفت.
    مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه جایگاه شهرداری کلوانق شصت و نهمین جایگاه ناحیه مرکزی می باشد، افزود: این جایگاه در زمینی به مساحت 900 مترمربع با سرمایه ی یکصد میلیارد ریالی شهرداری کلوانق احداث شده است.
    مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: جایگاه کلوانق با یک سکوی بنزین معمولی با دو دستگاه تلمبه دونازله و یک سکوی نفتگاز با دو دستگاه تلمبه دونازله با مخازن ذخیره سازی نزدیک به یکصد هزار لیتر و اشتغالزایی برای چهار نفر آماده خدمت رسانی به شهروندان و مراجعان می باشد.
    مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی همچنین از نوسازی و تقویت سوخت رسانی با پیوستن 41 دستگاه نفتکش نو به ناوگان حمل و نقل فرآورده های نفتی منطقه خبر داد.
    مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت ویژه حمل و نقل فرآورده های نفتی در فرآیند سوخت رسانی و چرخه اقتصاد کشور، اضافه کرد: با پیگیری مدیریت و مسئولین منطقه در سال 1401 جهت نوسازی و تقویت ناوگان سوخت رسانی منطقه تعداد 41 دستگاه نفتکش نو جایگزین نفتکش های فرسوده و با عمر بالا گردید.
    مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی با تأکید بر ضرورت نوسازی ناوگان حمل و نقل فرآورده های نفتی افزود: نفتکش های جدید مجهز به سیستم طرح کهاب هستند که علاوه بر صرفه جویی در هدر رفت بخارات بنزین در کاهش آلایندگی زیست محیطی نیز موثر واقع خواهند شد.
    شایان ذکر است تامین و توزیع فرآورده های نفتی در گستره عملیاتی منطقه آذربایجان شرقی با بیش از 480 دستگاه نفتکش فعال و تلاش های بی وقفه کارکنان خدوم، رانندگان ساعی نفتکش و شرکت های حمل و نقل فرآورده های نفتی انجام می گیرد.