سرمقاله

وعده ممنوع! / محمدعلی وکیلی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • فراخوان ایرانسل برای حمایت از طرح‌های پژوهشی دانشگاهی
  • برگزاری دوازدهمین كارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 10335  |  صفحه آخر  |  تاریخ: 20 خرداد 1402
    هدست ویژن پرو اپل چگونه با مک کار می‌کند؟
    اگرچه هدست ویژن پرو یک محصول کاملا مستقل است که کارکرد آن بدون نیاز به اتصال به دستگاه‌های دیگر است، اما طبق اعلام اپل این هدست می‌تواند به دستگاه‌های اپل مانند مک یا آیفون متصل شود. ویژن پرو اپل یک دستگاه سخت افزاری مستقل است که دارای پردازنده‌های خاص است و برای کار کردن با آن نیازی به اتصال به مک یا آیفون نیست، اما می‌تواند با سایر دستگاه‌های اپل ارتباط برقرار کند. برای مثال با مک، ویژن پرو می‌تواند به عنوان نمایشگر مک عمل کند.
    اپل می‌گوید که یک ویژگی نمایش مجازی مک برای هدست ویژن پرو وجود دارد که به صورت بی‌سیم با مک کار می‌کند. می‌توانید صفحه نمایش مک خود را به ویژن پرو بیاورید و آن را در هر جایی از فضا قرار دهید. شما می‌توانید هریک از برنامه‌های مک خود را به صورت جداگانه ببینید و آنها را به گونه‌ای مرتب کنید که برای شما مناسبتر باشد.
    طبق گفته اپل ویژن پرو در صورت استفاده در مک، به عنوان یک نمایشگر خصوصی و قابل حمل 4K عمل می‌کند. هنگام استفاده از هدست ویژن پرو، اتصال به مک به سادگی نگاه کردن به آن دستگاه مک است.
    شما همچنین می‌توانید لوازم جانبی مک را از جمله مجیک کیبورد، مجیک ماوس و مجیک ترک پد به ویژن پرو متصل کنید. اتصال لوازم جانبی بلوتوثی امکان این را فراهم می‌کند تا ویژن پرو به مانند مک استفاده شود و البته با این تفاوت که شما صفحه نمایش فوق‌العاده ویژن پرو را به جای نمایشگر مک جلوی چشمان خود دارید.
    هدست ویژن پرو قرار است در اوایل سال ۲۰۲۴ عرضه شود، بنابراین هرچه به زمان عرضه این محصول نزدیکتر شویم، اطلاعات بیشتری در مورد نحوه عملکرد آن بدست خواهیم آورد. قیمت این دستگاه هم از ۳۴۹۹ دلار شروع خواهد شد.