سرمقاله

درتقاطع ناشناختگی اتفاقات امروز ایران! / محمدعلی وکیلی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل به مناسبت عید فطر
  • پخش تازه‌ترین تاک‌شوی تولیدی ویستامدیا در شبکه نمایش خانگی
  • اعلام جوایز سومین جشنواره رساله برتر مهندسی برق با حمایت ایرانسل
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 1051  |  صفحه ۷ |   |  تاریخ: 19 آذر 1401
    نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز تاکید کرد
    لزوم ارزیابی از اجرای سند تحول بنیادین اموزش و پرورش در استان
    نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: همکاری و هم افزایی طلاب طرح امین با سایر پرسنل شاغل درمدرسه مهم ترین شاخصه موفقیت طرح امین است.
    به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، آیت الله لطف اله دژکام در جلسه کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان، اظهار کرد: طرح امین، برنامه خوبی است که باید تقویت شود.
    نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز افزود: اگر قرار است کاری استمرار داشته باشد باید در چارچوب قانونی قرار گیرد. دژکام ادامه داد: درخصوص سند تحول بنیادین و سند مکمل و راهبردی استانی آن به این نتیجه رسیده ایم که مدل استانی مورد نیاز است لذا باید مستمرا از اجرای سند تحول ارزیابی صورت گیرد.
    نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز خاطرنشان کرد:باید در اجرای همه برنامه ها باید در چارچوب سند حرکت کنیم حتی طرح امین نیز باید در چارچوب سند باشد بنابراین طلابی که در مدارس حضور پیدا می کنند باید سند تحول را کامل بشناسد و به آن عمل کند. وی افزود: سند تحول بنیادین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است لذا باید تمام تلاش ما در چارچوب سند تحول باشد لذا در هر جلسه ای باید گزارشی از اجرای سند ارائه شود.
    نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به ورود نیروهای انسانی جدید در آموزش و پرورش گفت:باید این نیروهابا همدیگر هماهنگ باشند و رابطه نزدیک داشته باشند تا تضادی در مدرسه به وجود نیاید.
    آیت الله دژکام ادامه داد: یادگیری در محیط کار یکی از عوامل موفقیت روحانیون در مدارس خواهد بود طلبه با سایر معلمان رفیق باشد تا تضادی در فعالیت های تربیتی به وجود نیاید. امام جمعه شیراز اظهار کرد: ضروری است نیروهایی که وارد آموزش و پرورش می شوند با طلبه های مبلغ طرح امین انس بگیرند اگر این موضوع محقق شود شاهد خروجی خوبی در مدارس خواهیم بود.
    نماینده ولی فقیه در استان فارس، اذعان کرد: سازمان دهی، یادگیری، آموزش و مهارت افزایی و دوره های حبل المتین مواردی است که باید نیروهای جدید مورد توجه قرار دهند. وی ادامه داد: همفکری امری مهمی است که باید به آن پرداخته شود خود معلمان باید برنامه ها را به پیش ببرند و در مکانیسم اجرایی باید از تجارب پیشکسوتان استفاده کنیم.
    امام جمعه شیراز افزود: همکاری و هم افزایی طلاب طرح امین با سایر پرسنل مدرسه مهم ترین شاخصه موفقیت طرح امین است.
    وی ادامه داد: فضای مجازی جای فضای حقیقی را نمی گیرد اگر به خوبی کار کنیم قطعا در فضای مجازی پیروز می شویم.