سرمقاله

تفاوت شی‌جی‌پینگ و ولادیمیر پوتین ‪/‬ جلال خوش‌چهره

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • آمادگی ایرانسل برای همکاری با استارتاپ‌ها در حوزه هوش مصنوعی
  • برگزاری رویداد ایران‌هلث با حمایت همراه اول نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث با حمایت همراه اول به عنوان نخستین اپراتور سلامت کشور، برگزار می‌شود.
  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 11007  |  صفحه ۲ | سیاست روز  |  تاریخ: 31 خرداد 1402
    کابینه نیاز به اصلاح دارد
    دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به عملکرد موفق دولت در زمینه‌های مختلف، پیشنهاد کرد که دولت سیاست‌هایی که جواب نداده است را تغییر دهد و کابینه را اصلاح کند. اسدالله بادامچیان در گفت‌وگو با ایسنا درباره عملکرد دولت سیزدهم، اظهار کرد: دولت سیزدهم مانند دولت‌های گذشته وظایفی در رابطه با امور جاری کشور دارد که در این زمینه عملکرد خوبی داشته است، البته در زمینه معیشت مردم ضعف‌هایی وجود دارد.
    بادامچیان در ادامه با بیان این‌که «مشکلات معیشتی، تورم و گرانی‌ها در کشور وجود دارد»، تصریح کرد: این مشکلات به خاطر به کار گرفتن برخی افراد ناکارآمد یا به کار گرفتن سیاست‌های نادرست ایجاد شده است. مردم رئیس‌جمهوری را فردی پرکار، فعال و سالم می‌دانند و وزرای پرتلاش را هم می‌شناسند، اما به خوبی هم تشخیص می‌دهند که برخی وزرا کارآیی لازم را ندارند. من معتقدم که مشکلات معیشتی را با به کار گرفتن افراد کاربلد و تصحیح سیاست‌هایی که جواب نداده و کاهش هزینه‌های دولت می‌توان رفع کرد و دولت سیزدهم هم توان حل این مشکلات را دارد.
    دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: دو ماه پیش جلسه خصوصی با رئیس‌ جمهوری داشتم و مطالب و نقدهای حزب را به وی منتقل کردم. نباید قیمت‌ها هر هفته افزایش یابد یا یک جنس قیمت‌های متفاوتی داشته باشد. مردم انتظار دارند حقوق‌شان کفایت هزینه‌ها را بدهد. در ایجاد این شرایط برخی افراد کارشکن که از گذشته باقی مانده‌اند، افراد ناکاربلد و برخی سیاست‌های اشتباه موثر بوده است.