سرمقاله

تفاوت شی‌جی‌پینگ و ولادیمیر پوتین ‪/‬ جلال خوش‌چهره

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • آمادگی ایرانسل برای همکاری با استارتاپ‌ها در حوزه هوش مصنوعی
  • برگزاری رویداد ایران‌هلث با حمایت همراه اول نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث با حمایت همراه اول به عنوان نخستین اپراتور سلامت کشور، برگزار می‌شود.
  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 11039  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 31 خرداد 1402
    توسط مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس انجام گرفت؛
    تجلیل از رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی
    تبریز - فلاح: همزمان با هفته جهاد کشاورزی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی از رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی تجلیل کرد.
    در لوح اهدایی دریادار دوم رضا عباسی به اکبر فتحی آمده است: شهدا آن آلاله های سرخ جهاد و مردانگی، پایداری و ثبات ایران اسلامی را بیمه کردند. همانها که در دوران حماسه هشت سال دفاع مقدس، با خلق زیباترین صحنه های ایثار، آثار ماندگاری از رشادت و مقاومت را به نسل های جدید منتقل کردند. اینک در سایه سار امنیت برآمده از خون شهیدان و جهاد و ایثار همه مبارزان آن دوران طلایی، حفظ آثار و نشر ارزش های حماسه خونین دفاع مقدس، کاری سترگ و معنوی و وظیفه تک تک افراد جامعه است. بدینوسیله روز جهادکشاورزی را خدمت جنابعالی و همکارانتان در آن سازمان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم با استظهار به عنایات و کرامات ارواح مطهر و منور شهدای عزیز و در سایه زعامت فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظه الله) در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و پایدار باشید.
    دیدار با خانواده شهید امنیت حسین اجاقی
    همچنین نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در جریان سفر به تبریز به همراه رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با خانواده شهید امنیت حسین اجاقی دیدار کردند.
    حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن ربانی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در جریان سفر به تبریز در دیدار با خانواده شهید امنیت حسین اجاقی با بیان اینکه خوشا به سعادتِ این شهید بزرگوار که در راه تامین امنیت و دفاع از وطن و ناموس، جان خود را تقدیم اسلام و انقلاب نمود، گفت: شهادت، هنر مردان خداست و بندگان مخلص و الهی، همیشه در آرزوی شهادتند و خوشا به حال کسانی که در راه جهاد و مقابله با معاندان، عاشقانه به دیدار معبود خود شتافتند.
    وی با برجسته دانستن مقام رفیع شهادت، جان دادن در مسیر خدا را بهترین نوع شیوه رسیدن به معبود دانست و ادامه داد: اجر شهدای این دوره بالاتر از ادوار گذشته است، این جوان فدای رهبر و فدای مردم شد. در پایان این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی با اهدا لوحی از خانواده این شهید گرانقدر تجلیل کرد.
    حسین اوجاقی متولد 1370 و فرزند بهروز اجاقی بازنشسته اداره کل غله و خدمات بازرگانی آذربایجان شرقی بود و مادر این شهید مدافع امنیت نیز کارمند بازنشسته امور مالی این اداره کل بود.
    لازم به ذکر است اکبر فتحی رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی و حجت الاسلام والمسلمین مجید نجفی مسئول حوزه نمایندگی حوزه ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین ربانی را همراهی کردند. دیدار با خانواده جانبازان سنگرساز بی سنگر، شرکت در جلسه شورای هماهنگی مدیران سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، غبارروبی مزار شهدا و جلسه مشترک با روحانیون جهاد و ناظرین ذبح شرعی از دیگر برنامه های نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در سفر به آذربایجان شرقی است.