سرمقاله

تفاوت شی‌جی‌پینگ و ولادیمیر پوتین ‪/‬ جلال خوش‌چهره

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • آمادگی ایرانسل برای همکاری با استارتاپ‌ها در حوزه هوش مصنوعی
  • برگزاری رویداد ایران‌هلث با حمایت همراه اول نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث با حمایت همراه اول به عنوان نخستین اپراتور سلامت کشور، برگزار می‌شود.
  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 11045  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 31 خرداد 1402
    انعقاد تفاهم نامه شهرداری مهستان
    در زمینه همکاری های دانش بنیان و توسعه ی فعالیت های مطالعاتی در شهر
    شهردار مهستان گفت: شهرداری مهستان مدت هاست که در نظر دارد با هوشمند سازی خدمات بتواند گام جدیدی را در راستای توسعه ی شهری بردارد. علی گلرخی در مراسم انعقاد تفاهم نامه شهرداری شهر مهستان با گروه نوآوران ملل که در تاریخ ۲۲ اردیبهشت به امضا رسید، افزود: شهرهای جدید کشور ما باید به عنوان نماد توسعه و مدرنیته لقب بگیرند و در عصر حاضر رفاه شهروندان در غالب توسعه ی فضای تفریحی، اجتماعی و فضاهای جنبی از وظایف اصلی مدیریت شهری می باشد.
    وی در ادامه گفت: امروز امیدواریم به عنوان یک شهر پایلوت در کشورمان بتوانیم در راستای جهانی سازی و همگام سازی خدمات و موضوعات اقتصادی و توسعه ی پایدار شهری با شهر های پیشرفته جهان و همچنین شهر های به روز و پیشرفته ی خاورمیانه یک گام رقابتی را برداریم و این موضوع مدت ها در دستور کار مدیریت شهری قرار داشت و جلسات مختلفی با شرکت های مختلف برگزار گردید که در نهایت با توجه به رزومه و سوابق مدیران شرکت نوآوران ملل به یک تفاهم نامه رسیدیم که امروز با افتخار اعلام می کنیم که در این راستا می توانیم یک برنامه ریزی گسترده و مهم را داشته باشیم. گلرخی تاکید کرد: در شهر مهستان جای فضاهایی که برای شهروندان خاطره ساز باشد و حس تعلق ایجاد کند بسیار خالی است که این امر از خواسته ها و مطالبات به حق همه ی شهروندان است و امیدواریم بتوانیم در این زمینه یکی از گام های همکاری با این شرکت را داشته باشیم و با اجرایی کردن تک تک بندهای این تفاهم نامه و با همکاری شورای اسلامی شهر مهستان گامی موثر و ماندگار برای شهرمان را برداریم و زمینه ساز اتفاقات خوب برای توسعه ی شهر و رفاه شهروندان و جمعیت پذیری شهرمان داشته باشیم.
    شهردار مهستان ضمن اشاره به برخی از موضوعات این تفاهم نامه گفت: در خصوص توسعه ی پایدار و همه جانبه شهر مهستان باید به جنبه های طبیعی و جنبه های رفاهی شهر دقت بیشتری می شد که در این راستا موضوع استقرار دبیرخانه شهر خلاق و هوشمند در دستور کار قرار گرفت که امیدواریم در این زمینه بتوانیم خدمات بهتر به شهروندان و شرکت های دانش بنیان ارائه نماییم.
    وی در ادامه افزود: تبدیل شهر جدید به عنوان شهر خلاق و هوشمند از اولین گام هایی است که می توان در این تفاهم نامه برداشته شود و زمینه ساز توسعه ی شهر باشد. استقرار کلیه مراکز نوآوری و شرکت های استارت آپی نیز از دیگر موضوعات این تفاهم نامه می باشد.
    گلرخی گفت: ایجاد ساختارهای اقتصادی، استفاده از ظرفیت های دانش بنیان از کاربردی ترین راه کارهای توسعه ی شهری است و ما سعی کردیم در این تفاهم نامه مواردی در این خصوص را داشته باشیم.
    در پایان این مراسم نیز شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر مهستان با اهدای لوح، از زحمات و تلاش همکاران اداره روابط عمومی شهرداری مهستان تقدیر و تشکر نمودند.