سرمقاله

تفاوت شی‌جی‌پینگ و ولادیمیر پوتین ‪/‬ جلال خوش‌چهره

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • آمادگی ایرانسل برای همکاری با استارتاپ‌ها در حوزه هوش مصنوعی
  • برگزاری رویداد ایران‌هلث با حمایت همراه اول نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث با حمایت همراه اول به عنوان نخستین اپراتور سلامت کشور، برگزار می‌شود.
  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 11047  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 31 خرداد 1402
    مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی اعلام کرد
    افزایش 178 درصدی تحویل سوخت به پروازهای حج تمتع
    تبریز - فلاح: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی از افزایش 178 درصدی تحویل سوخت به پروازهای حج تمتع سال 1402 از مرکز سوختگیری هواپیمایی شهید مدنی تبریز خبر داد.
    ناصر راشدی با اشاره به سفرهای حج تمتع، حجاج مکه مکرمه و شرکت در آئین با شکوه حج ابراهیمی در سال جاری گفت: برای تأمین سوخت پروازهای حجاج در دور رفت سال جاری بیش از 675 هزار لیتر سوخت به پروازهای انجام یافته از فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز تحویل داده شده است که نسبت به سال 1401 رشد 178 درصدی را رقم زده است. مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی افزود: با هماهنگی مدیریت و مسئولین منطقه و همت و تلاش شبانه روزی رئیس و کارکنان سوختگیری هواپیمایی شهید مدنی تبریز از 18 الی 26 خردادماه سال جاری برای 18 پرواز ویژه حج تمتع سوخت هواپیما تحویل داده شده است. ناصر راشدی با توجه به عملیات سوخت رسانی موفق و بدون حادثه از تلاش و خدمت رسانی مسئولین و کارکنان مرکز سوختگیری هواپیمایی شهید مدنی تبریز تشکر و قدردانی کرد. همچنین آئین کلنگ زنی جایگاه دومنظوره انجمن حمایت از زندانیان تبریز برگزار شد. مراسم کلنگ زنی جایگاه دومنظوره انجمن حمایت از زندانیان تبریز با هدف پایداری منابع درآمدی حمایت از زندانیان جرایم غیرعمد با حضور مسئولین کشوری و استانی در تبریز برگزار شد. آئین کلنگ زنی جایگاه دومنظوره انجمن حمایت از زندانیان تبریز با حضور مسئولین کشوری، استانی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، خیرین و نیکوکاران، با هدف تأمین منابع درآمدی پایدار برای حمایت از زندانیان غیرعمد واجد شرایط برگزار شد. در این مراسم از تعامل و همکاری مدیریت و مسئولین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی در فرآیند اجرای این طرح تقدیر شد.