سرمقاله

شارلاتانیسم در کشتی! / حجت اله اکبرآبادی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • فراخوان ایرانسل برای حمایت از طرح‌های پژوهشی دانشگاهی
  • برگزاری دوازدهمین كارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 11107  |  صفحه ۵ | ایران زمین  |  تاریخ: 01 تیر 1402
    وزیر کشور:
    شفافیت عملکرد شهرداری‌ها امیدآفرین است
    وزیر کشور گفت: شفافیت عملکرد شهرداری ها و اعلام هزینه ها و درآمدها به مردم امیدواری زیادی را در جامعه به وجود آورده است.
    احمد وحیدی در مراسم آغاز عملیات اجرایی بزرگترین پروژه مدیریت شهری اردبیل با نام «پل بسیج» اظهار کرد: کار ارزشمندی که در حوزه عمران و آبادانی شهرها و روستاها آغاز شده امیدواری و اعتماد را در جامعه افزایش داده است. وی تصریح کرد: به رغم توطئه دشمنان ما مشارکت فعالانه‌ای را در حوزه سازندگی کشور شاهد هستیم که این حرکت‌ها در همه حوزه‌ها قابل مشاهده و لمس است.
    وزیر کشور گفت: شهرداری‌ها و فعالیت آنها نمودی از اقدامات مؤثر در مسیر سازندگی است تا شرایط بهتری را در عمران و آبادانی جامعه شاهد باشیم.
    وحیدی افزود: در هفته دولت سال گذشته ۱۸ هزار پروژه و دهه فجر نیز ۲۴ هزار پروژه در کشور در حوزه عمران شهری به بهره برداری رسید که نشان از همت و قدرت مدیران اجرایی ما در مسیر خدمت رسانی به مردم است.
    وی با قدردانی از مدیریت شهری اردبیل خاطرنشان کرد: احداث چنین پل ارزشمندی نشان از یکپارچگی و اتحاد شورا و شهرداری است و قطعاً این همدلی‌ها و هم افزایی ها به اجرای پروژه‌های مهم و اساسی منجر می‌شود.
    وحیدی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: زمانی در کشور یک پل نیز به همت متخصصان داخلی ساخته نمی‌شد اما امروز در شهر اردبیل به همت متخصصان و پشتیبانی شهرداری و شورا شاهد احداث پلی به طول هشت کیلومتر هستیم که ۱۸ رمپ و چهار لوپ دارد.
    وی بیان کرد: این پل ارزشمند و بزرگ نشان از توانمندی مسئولان و مدیران شهری و همت آنها در ارائه خدمات صادقانه است و در آینده قطعاً این حرکت‌های مهم و تأثیرگذار آثار پرخیر و برکتی را در همراهی و همسویی مردم با نظام اسلامی به همراه خواهد داشت.
    قول وزیر کشور برای تحویل اتوبوس‌های شهری به شهرداری اردبیل
    وحیدی اقدامات شورا و شهرداری اردبیل را در ارتقای وضعیت سیما و منظر شهری، توسعه فضای سبز و ایجاد یک فضای آرام و با نشاط برای مردم اظهار کرد: پروژه‌های زخمی و معطل مانده از سال‌های گذشته در چند سال اخیر به سرانجام رسیده که این نشان می‌دهد کار بزرگ و جهادی در دستور کار بوده و این حرکت‌های ارزشمند زمینه رضایتمندی مردم را فراهم می‌آورد.
    وی احداث پارک‌ها، پل‌ها و پروژه‌های متعدد عمران شهری را نمود و نشانه‌ای از توانمندی شورا و شهرداری اردبیل اعلام کرد و گفت: شهر یک مجموعه با کلیات و جزئیات است و در کنار احداث پل، باید جمع آوری زباله، احداث هتل و سایر مجموعه‌ها نیز مورد اهتمامی جدی قرار گیرد تا شهر اردبیل که شهر بسیار زیبا با جذابیت‌های گردشگری است در مسیر توسعه همه جانبه قرار گیرد.
    وحیدی به زیبایی‌های استان اردبیل و داشتن جاذبه‌های متعدد گردشگری از سبلان سربلند گرفته تا دشت سرسبز مغان و اردبیل را یادآور شد و تصریح کرد: در این استان آبدرمانی های متعدد، بنیه‌های تاریخی و بسترهای تمدنی با اصالتی وجود دارد که قطعاً همه ساله می‌تواند زمینه ساز حضور گردشگران داخلی و خارجی باشد.
    وی با استقبال از پیشنهاد شهردار اردبیل در تحویل سریع اتوبوس‌های شهری به شهرداری اردبیل افزود: اگر کارخانه‌های تولید اتوبوس و ون همکاری لازم را داشته باشند، قطعاً در ماه‌های آینده تحویل این ناوگان عمومی را برای ارائه خدمات بیشتر به مردم شاهد خواهیم بود.
    وزیر کشور با ابراز تأسف از وقوع سیل در شهرهای شمالی استان اردبیل و تسلیت به بازماندگان فوتی‌های این حادثه تلخ اضافه کرد: در کنار تلخی‌ها، شیرینی احداث و راه اندازی چنین مجموعه‌هایی نیز می‌تواند امیدواری مردم را افزایش دهد.