سرمقاله

حال ورزش خوب نیست! / حجت اله اکبرآبادی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • آغاز عملیات اجرایی فیبرنوری ایرانسل در ۲۰ شهر جدید
  • سیفی: تامین مالی زنجیره تامین از بهترین ابزار‌ها برای مقابله با ناترازی بانک‌هاست
  • فراخوان جدید طرح پژوهانه همراه اول برای حمایت از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 11839  |  صفحه ۱۱ | ایران و جهان  |  تاریخ: 13 تیر 1402
    حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به جنین
    وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد، در حمله نظامیان صهیونیست به شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری هشت تن شهید و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند. همچنین یک جوان فلسطینی بر اثر اصابت گلوله نظامیان صهیونیست به سرش در استان رام‌الله شهید شد.
    زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی درباره تحولات امروز جنین اظهار کرد: آنچه در جنین در جریان است، یک کشتار و قتل عام است که دشمن علیه ملت فلسطین انجام می‌دهد.
    وی افزود: مقاومت و گردان‌های سرایا القدس به وظیفه خود برای متوقف کردن این قتل عام عمل می‌کنند.
    گردان‌های عزالدین قسام نیز در بیانیه‌ای تاکید کرد: تمام گزینه‌ها برای پاسخ به متجاوزان باز است.
    در این بیانیه آمده است: وضعیت مقاومت در جنین و اردوگاه آن خوب است و مجاهدین ما در حال مقابله با اشغالگران هستند. گردان‌های عزالدین قسام در ادامه آورده است: ما به دشمن می‌گوییم، خروج آن از جنین مانند ورود به آن نخواهد بود.
    منابع مطلع روز گذشته به شبکه الجزیره گفتند: مقاومت در نوار غزه به طرف‌های بین‌المللی پیامی مبنی بر لزوم توقف فوری تجاوزات به جنین ارسال کرده است.
    طبق گفته این منابع، مقاومت نوار غزه به این طرف‌ها اعلام کرده است که اگر اسرائیل تجاوزات خود را متوقف نکند، وضعیت تنش به شکل گسترده‌ای تشدید خواهد شد.
    این منابع همچنین گفتند: مقاومت در پیام خود به طرف‌های بین‌المللی تاکید کرد که می‌تواند به شیوه‌های مختلف و در مکان مناسب به این جنایت پاسخ دهد.
    همچنین رسانه‌های فلسطین اعلام کردند که محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین عصر امروز نشست فوری را در سطح رهبری فلسطین برگزار می کند. طبق اعلام این رسانه‌ها قرار است که در این نشست تجاوز صهیونیست‌ها به جنین مورد بررسی قرار بگیرد