سرمقاله

بازارخودرو؛ دست ما کوتاه و خرما بر نخیل! / حجت اله اکبرآبادی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • آغاز عملیات اجرایی فیبرنوری ایرانسل در ۲۰ شهر جدید
  • سیفی: تامین مالی زنجیره تامین از بهترین ابزار‌ها برای مقابله با ناترازی بانک‌هاست
  • فراخوان جدید طرح پژوهانه همراه اول برای حمایت از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 12128  |  صفحه ۶ | حوادث  |  تاریخ: 19 تیر 1402
    جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا عنوان کرد
    حل اشکالات خدمات گذرنامه‌ای اربعین
    جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا گفت: در بخش مربوط به انتظامی و امنیتی همکاران ما پیش‌بینی‌های لازم را اندیشیده‌اند و طراحی‌ها، سازماندهی و آموزش کارکنان انجام شده و آمادگی کامل برای انجام ماموریت اربعین را دارند.
    سردار محمد شرفی در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چذابه با تبریک ولادت امام موسی کاظم(ع)، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به مراسم راهپیمایی اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) طبیعتاً فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی یکی از سازمان‌هایی است که در این ماموریت نقش بسیار موثر و تعیین‌کننده‌ای دارد.
    به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: پلیس همه ساله طرح‌های متنوع و مختلفی را در بخش‌های مختلف طراحی و تدوین می‌کند و آماده استقبال از زائران عزیز اباعبدالله الحسین‌(ع) می‌شود.
    جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: امروز توفیق پیدا شد تا از نزدیک به مردم قدرشناس استان خوزستان عرض ادب کنیم و به همکاران خدا قوت بگوییم. هدف این سفر بررسی طرح‌های مرتبط با پیاده‌روی اربعین به صورت میدانی است.
    وی ادامه داد: خوشبختانه آمادگی‌ در حوزه ترافیکی طرح‌ها نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و با طرح‌های جدید نقص‌ها برطرف شده و گره‌های ترافیکی و تجمع انسانی امسال نسبت به سال‌های قبل ان شاء الله بهتر خواهد شد.
    سردار شرفی اضافه کرد: در بخش مربوط به انتظامی و امنیتی همکاران ما پیش‌بینی‌های لازم را اندیشیده‌اند و طراحی‌ها، سازماندهی و آموزش کارکنان انجام شده و آمادگی کامل برای انجام ماموریت اربعین را دارند.
    وی گفت: در حوزه مربوط به مرزبانی همکاران ما ارتباطات بسیار خوبی با طرف مقابل در کشور عراق دارند و همکاری‌های مربوط به ماموریت راهپیمایی اربعین حسینی را با همدیگر تفاهم و توافق کرده‌اند.
    رئیس قرارگاه اربعین فراجا گفت: در حوزه خدمات گذرنامه با توجه به تفاهماتی که بین وزرای کشور جمهوری اسلامی ایران و عراق انجام شده، برنامه‌ریزی بسیار خوبی شده و اشکالات و نقص‌های سال گذشته درخصوص خدمات گذرنامه‌ای حل شده است.
    وی گفت: در حوزه زیرساختی اعم از ارتباطات و فناوری، آمادی، مسائل مربوط به عمرانی، استقراری و سوله‌سازی نیز مشکلاتمان نسبت به سال گذشته برطرف شده است.