سرمقاله

لطفا با آب بازی نکنیم، ایران تشنه است! ‪/‬ حجت اله اکبرآبادی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام جزییات بسته‌های رومینگی همراه اول ویژه عرفه تا اربعین بسته‌های رومینگ همراه اول ویژه ایام عرفه تا اربعین، برای استفاده در کشور عراق اعلام شد.
  • فعال‌سازی بسته اینترنت رایگان ایرانسل ویژه انتخابات
  • تماشا و پیش‌بینی مسابقات یورو ۲۰۲۴ از لنز ایرانسل
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 12569  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 26 تیر 1402
    معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز:
    پروژه احداث مسکن شهرک جوانان در دست طراحی است
    تبریز - فلاح: معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز بر تسریع آغاز عملیات اجرایی پروژه در دست طراحی مسکن شهرک جوانان تاکید کرد.
    سامان احمدزاده در جلسه کمیته فنی شهرداری تبریز که با موضوع بررسی انواع سازه ای ممکن برای پروژه شهرک جوانان برگزار شد اظهار کرد: تامین زیرساخت ها و ارائه خدمات شهری برای شهروندان یکی از اولویت های ما در اجرای پروژه های عمرانی است.
    وی تصریح کرد: امسال بنا به دستور شهردار تبریز پروژه ساخت مسکن ارزان قیمت در دستور فعالیت های عمرانی شهرداری قرار گرفته است و از این رو بررسی تمامی جوانب طراحی و اجرا به جهت تحویل پروژه ای با کیفیت و مقرون به صرفه یکی از الویت های ما در اجرای این پروژه ها می باشد.
    احمدزاده گفت: در همین راستا قرارداد ساخت یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در شهرک جوانان برای ساماندهی حاشیه نشینی با شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان منعقد شده است.
    وی یادآور شد: شهرداری تبریز در بودجه سال جاری پروژه های متعددی را برای احداث مسکن ارزان قیمت برای شهروندان به ویژه ساکنین سکونتگاه های غیررسمی مدنظر قرار داده است که علاوه بر پروژه مسکن شهرک جوانان پروژه قرارگاه مسکن را نیز در دستور کار قرار داده است.
    از دیگر مواردی که معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز مورد تاکید قرار داد استفاده از روش های نوین و کاربردی سازه ای در این پروژه به جهت بالا بردن سرعت و کیفیت اجرا بود.
    در این جلسه پس از توضیحات مدیرعامل گروه مهندسان مشاور نمودار، گزینه های پیشنهادی طرح سازه ای پروژه مسکن جوانان مطرح و مزایا و معایب این طرح ها مورد بحث و بررسی جهت انتخاب گزینه مناسب قرار گرفت. کمیته فنی، عمرانی شهرداری تبریز با حضور رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل وترافیک شورای اسلامی شهر تبریز، اعضای کمیته فنی، مدیرعامل شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان، گروه مهندسین مشاور نمودار به ریاست معاون فنی و عمرانی شهرداری تبریز برگزار شد.