سرمقاله

کشوری برای همه ‪/‬ ژوبین صفاری

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • برگزاری رویداد ایران‌هلث با حمایت همراه اول نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث با حمایت همراه اول به عنوان نخستین اپراتور سلامت کشور، برگزار می‌شود.
  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی ایرانسل با حضور رئیس‌جمهور به مناسبت روز جهانی ارتباطات
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 13404  |  صفحه ۳ | جامعه  |  تاریخ: 15 مرداد 1402
    فعالیت ابرهای باران‌زا بر فراز برخی استان‌ها
    رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار موقت در برخی استان‌ها و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در مناطق مستعد کشور خبر داد. صادق ضیاییان در گفت‌وگو با ایسنا درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: طی دو روز آینده در شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، برخی نقاط استان‌های اردبیل، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، سمنان، ارتفاعات استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
    به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در شمال و شرق هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب و جنوب شرق فارس رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
    وی ادامه داد: سه‌شنبه (۱۷ مرداد) این وضعیت علاوه بر مناطق ذکر شده در غرب یزد و شمال فارس نیز مورد انتظار است.
    رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران ۱۵ مرداد صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه (‌۱۶ مرداد) کمی ابری، از بعد از ظهر افزایش ابر و افزایش باد با احتمال رگبار و رعدد و برق با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.