سرمقاله

ندیدن نشانی از نبودن نیست / پیمان مولوی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی ایرانسل با حضور رئیس‌جمهور به مناسبت روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی همراه اول با دستور رییس‌جمهور سایت‌های 5G کشور از مرز ۱۸۰۰ عبور کرد در آستانه روز جهانی ارتباطات، سایت نسل پنجم همراه اول در کتابخانه ملی ایران افتتاح شد تا تعداد سایت‌های 5G کشور از ۱۸۰۰ عبور کند.
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 13532  |  صفحه ۱  |  تاریخ: 17 مرداد 1402
    دو دستور کار مهم وزارت نیرو در دولت سیزدهم
    وزیر نیرو گفت: در وزارت نیرو دو دستور کار بسیار مهم وجود دارد؛ اولین آن، اجرای طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای در حوزه‌های مختلف و تکمیل زنجیره‌های خدمات‌رسانی است و دستور کار دوم نیز اعمال مدیریت صحیح و سازنده روی منابع و مصارف آب و برق با بهره مندی از ابزار رسانه است.
    به گزارش ایسنا، علی اکبر محرابیان امروز در نشستی خبری با تاکید بر نقش موثر رسانه‌ها در آگاه‌سازی افکار عمومی و همراه کردن مردم با برنامه‌های توسعه‌ای و مدیریت مصرف آب و برق گفت: در فصل گرم سال جاری و در پی اطلاع‌رسانی‌های به موقع در ارتباط با مدیریت مصرف برق، مردم همراهی بسیار خوبی با صنعت برق داشتند که نتیجه این همراهی، حفظ پایداری شبکه برق با وجود افزایش شدید دما بود.
    وی با تاکید بر اینکه لازم است مردم در جریان جزئیات طرح‌ها و برنامه‌های عمرانی و توسعه‌ای وزارت نیرو که با هدف افزایش سطح رفاه آن‌ها انجام می‌شود، قرار بگیرند، اضافه کرد: اگر ما بتوانیم عملکرد بهتری در نحوه اطلاع‌رسانی درباره پیشبرد برنامه‌های خود داشته باشیم، بدون شک در حوزه مدیریت منابع و مصارف شاهد همراهی قابل ملاحظه هموطنان خواهیم بود.
    وزیر نیرو افزود: برای نمونه می‌توان به حادثه سد امیر کبیر و مدیریت کارآمد برای جلوگیری از بحران برای هموطنان اشاره کرد که در این زمینه رسانه توانست با انجام رسالت آگاه سازی، دشواری‌های فرایند تامین و پایدارسازی شبکه آبرسانی را برای افکار عمومی به درستی بازگو کرده و آن‌ها را با صنعت آب در مدیریت این بحران همراه سازد.