سرمقاله

هوش مصنوعی جذاب یا ترسناک؟ ‪/‬ ژوبین صفاری

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • فراخوان ایرانسل برای حمایت از طرح‌های پژوهشی دانشگاهی
  • برگزاری دوازدهمین كارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 13854  |  صفحه آخر  |  تاریخ: 22 مرداد 1402
    هدفون Freebuds SE 2 برای بازارهای جهانی معرفی شد
    هدفون مقرون به صرفه هواوی با برچسب قیمتی ۷۴ دلاری خود از مشخصات فنی قابل توجهی بهره می‌برد. ماه گذشته، هواوی از نسل جدید هدفون مقرون به صرفه خود موسوم به Freebuds SE 2 برای بازار چین رونمایی کرد. حالا اما این هدفون به تازگی برای بازارهای جهانی عرضه شده است. به طور کلی، Freebuds SE 2 محصولی سبک‌ است که از باتری بادوام و نرخ تاخیر پایین بهره می‌برد. مطابق انتظار، هدفون جدید هواوی با دیگر دستگاه‌های این برند چینی به از اتصال یک‌پارچه برخوردار است.
    طبق اعلام رسمی، هدفون Freebuds SE 2 از زبان طراحی مشابه دیگر هدفون‌های هواوی بهره می‌برد. هرکدام از ایربادهای این هدفون حدود ۳٫۸ گرم وزن دارند. وزن کیس شارژ هدفون نیز برابر با ۳۳ گرم است. هواوی ادعا کرده است که برای راحتی هرچه بیشتر هدفون در گوش کاربر، حدود ۳۰۰ هزار نمونه از شکل گوشی‌های مختلف را بررسی کرده است تا به یک طراحی ارگونومیک دست پیدا کند.
    به لطف بلوتوث نسخه ۵٫۳، هدفون Freebuds SE 2 صدا را با کمترین نرخ تاخیر دریافت می‌کند و همچنین انرژی کمتری نیز استفاده می‌کند. با یک بار شارژ، هدفون هواوی قادر است تا ۹ ساعت به پخش موسیقی بپردازد. درصورت عجله داشتن کاربر، Freebuds SE 2 می‌تواند تنها با ۱۰ دقیقه شارژ تا ۳ ساعت کاربر را همراهی می‌کند. همراه با کیس شارژ، عمر باتری این هدفون به ۴۰ ساعت نیز می‌رسد.
    برای تجربه صوتی مناسب، اسپیکر Freebuds SE 2 مورد ۲۶ آزمایش کیفیت قرار گرفته است. به علاوه، این هدفون با گواهی IP54 خود در برابر پاشش قطرات آب و ذرات گردو‌غبار مقاوم است. هدفون Freebuds SE 2 از کنترل‌های لمسی دو ضربه‌ای برای پخش / توقف موسیقی و پاسخ / رد تماس‌ها پشتیبانی می‌کند.
    درنهایت باید اشاره کرد که هدفون Freebuds SE 2 با قیمت معادل با ۷۴ دلار در وبسایت کلمبیا هواوی لیست شده است. این هدفون تنها در رنگ سفید روانه بازار خواهد شد.