سرمقاله

ماهمه مرده‌ایم! ‪/‬ محمدعلی وکیلی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی ایرانسل با حضور رئیس‌جمهور به مناسبت روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی همراه اول با دستور رییس‌جمهور سایت‌های 5G کشور از مرز ۱۸۰۰ عبور کرد در آستانه روز جهانی ارتباطات، سایت نسل پنجم همراه اول در کتابخانه ملی ایران افتتاح شد تا تعداد سایت‌های 5G کشور از ۱۸۰۰ عبور کند.
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 14151  |  صفحه ۳ | جامعه  |  تاریخ: 28 مرداد 1402
    خنک‌ترین شهر ایران کجاست؟
    رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا وضعیت جوی کشور طی پنج روز آینده را تشریح کرد.
    به گزارش ایسنا، صادق ضیاییان درخصوص وضعیت جوی کشور طی پنج روز آینده، گفت: در برخی مناطق واقع در دامنه‌ها و ارتفاعات هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب شرقی فارس در ساعات بعدازظهر و اویل شب، افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی رعد برق و وزش باد شدید موقت انتظار می‌رود.
    وی افزود: همچنین در برخی نقاط واقع در شمال غرب رگبار پراکنده رخ می‌دهد. شنبه (۲۸ مرداد) در مناطقی از شمال غرب و برخی نقاط واقع در غرب، غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و روز یکشنبه (۲۹ مرداد) علاوه بر مناطق فوق در برخی مناطق واقع در خراسان شمالی و ارتفاعات البرز شرقی و دوشنبه (۳۰ مرداد) در برخی نقاط واقع در شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی رگبار و رعد و برق و وزش بادشدید موقت پیش‌بینی می‌شود.
    او تاکید کرد: یکشنبه و دوشنبه (۲۹ و ۳۰ مرداد) در نوار شرقی کشور بویژه در منطقه زابل وزش باد شدید، خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.
    رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، ادامه داد: لازم به ذکر است طی روز شنبه (۲۸ مرداد) با افزایش سرعت وزش باد و تشکیل توده گرد و خاک روی کشور عراق،‌ انتقال گرد و خاک به جنوب غرب و مناطق مرزی غرب کشور دور از انتظار نیست.
    رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده، تصریح کرد: آسمان تهران روز شنبه (۲۸ مرداد) کمی ابری و افزایش باد با احتمال وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.