سرمقاله

تهران-ریاض؛ دوستی در مرز احتیاط ‪/‬ جلال خوش‌چهره

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • آغاز عملیات اجرایی فیبرنوری ایرانسل در ۲۰ شهر جدید
  • سیفی: تامین مالی زنجیره تامین از بهترین ابزار‌ها برای مقابله با ناترازی بانک‌هاست
  • فراخوان جدید طرح پژوهانه همراه اول برای حمایت از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 14386  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 31 مرداد 1402
    در حاشیه بازدید پروری معاون مسکن شهری از اراضی مسکن ملی در شهرستان سرچهان عنوان شد
    نهضت ملی مسکن بسیاری از مطالبه های تامین مسکن را پاسخ می دهد
    محمد رسول پروری معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان فارس به همراه مهندس عباس نیا از اراضی طرح نهضت ملی مسکن شهر حسامی و کره ای شهرستان سرچهان بازدید کرد.
    به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ، معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان فارس در این بازدید با بررسی ظرفیت های تامین مسکن ملی در شهر حسامی و کره ای خاطر نشان کرد : بسیاری از شهرهای استان فارس به ویژه در مناطق شمال و شمال شرق این استان ظرفیت های مناسبی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن دارد. پروری در ادامه با بیان اینکه ۱۹۰ هزار و ۲۶۸ متقاضی در طرح های نهضت ملی مسکن استان فارس نام نویسی کرده اند، افزود: ۳۷ هزار و ۱۴۴ متقاضی در محدوده شهرستان لارستان و ۱۵۳ هزار و ۱۲۴ متقاضی در سایر مناطق استان فارس در این طرح تا کنون نام نویسی کرده اند.
    معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان فارس ادامه داد: برای ۱۵ هزار و ۳۶۷ متقاضی تا کنون پروژه و زمین مناسب اختصاص یافته و طرح های نهضت ملی مسکن با مشارکت این متقاضیان آغاز شده است، هفت هزار و ۱۳۹ متقاضی در بانک های عامل حساب بانکی افتتاح کرده‌اند و زمینه دریافت تسهیلات برای آنان فراهم شده است. وی با بیان جزییات بیشتری از اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان فارس گفت: از بین متقاضیانی که طرح نهضت ملی مسکن را آغاز کرده اند ، ۵۶ متقاضی طرح را به پایان رسانده اند ، ۸۰ واحد در مرحله نازک کاری است ، ۲ هزار و ۱۷۷ واحد در مرحله سفت کاری و اجرای سقف و ۳ هزار و ۳۶۳ واحد در مرحله اسکلت است.