سرمقاله

کتاب‌سوزی عملی زشت و پیامدهای آن ‪/‬ سیف الرضا شهابی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • ایرانسل حامی دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی
  • آمادگی ایرانسل برای همکاری با استارتاپ‌ها در حوزه هوش مصنوعی
  • برگزاری رویداد ایران‌هلث با حمایت همراه اول نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث با حمایت همراه اول به عنوان نخستین اپراتور سلامت کشور، برگزار می‌شود.
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 14487  |  اخبار آنلاین  |  تاریخ: 01 شهریور 1402
    نماینده مجلس شورای اسلامی : حمایت سککوک از اقشار ضعیف جامعه را پشتیبانی می کنیم

    به گزارش تابناک اقتصادی ، نماینده مردم شهررضا در مجلس شورای اسلامی یاوآور شد: حمایت سککوک از اقشار ضعیف جامعه و کمک به توانمندی هر چه بیشتر آن‌ها در تشکیل خانواده قابل تقدیر و مورد شایسته پشتیبانی است.

    سمیه محمودی با اشاره به ضرورت کمک و حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه گفت: اگر نوآوری های بانکی در قالب کمک به اقشار ضعیف برای اکثر مردم و نه تنها بهزیستی و کمیته امداد رخ دهد قطعا کار بزرگی است.

    نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید حمایت‌های بهتری از افراد نیازمند جامعه صورت گرفته و حتی ارایه تسهیلات به آن‌ها تسهیل شود، تصریح کرد: اینکه سککوک بتواند ارایه تسهیلات به اقشار نیازمند را تسهیل کند قطعا مورد تایید است.

    وی افزود: از دیگر مزایای این اقدام سککوک دوری از بروکراسی‌های اداری در کمک به اقشار کمتر برخوردار و نیازمند است که باعث بی‌انگیزگی مردم شده بود از این رو این خود جای تقدیر و تشکر دارد.

    محمودی یادآور شد: باید زیرساخت‌های مورد نیاز برای تداوم حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه وجود داشته باشد تا به این ترتیب تسهیل شرایط ازدواج جوانان و تشکیل خانواده نیز صورت بگیرد.