سرمقاله

نقاط قوت و ضعف بریکس ‪/‬ محمدرضا ستاری

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • آمادگی ایرانسل برای همکاری با استارتاپ‌ها در حوزه هوش مصنوعی
  • برگزاری رویداد ایران‌هلث با حمایت همراه اول نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث با حمایت همراه اول به عنوان نخستین اپراتور سلامت کشور، برگزار می‌شود.
  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 14508  |  صفحه ۵ | جامعه  |  تاریخ: 02 شهریور 1402
    اجرای 759 پروژه مخابراتی در دولت سیزدهم در استان گلستان
    گرگان-فیروزه سادات یعقوبی- مدیر مخابرات منطقه گلستان با حضور در قرارگاه خبری شهید همدانی عملکرد مخابرات در استان را تشریح و از اجرای 759 پروژه مخابراتی خبر داد . به گزارش اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، غلامعلی شهمرادی با حضور در قرارگاه خبری شهید همدانی در جمع خبرنگاران به تشریح عملکرد مخابرات در استان پرداخت و گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای توسعه مخابرات در دولت سیزدهم ارائه داد .
    مدیر مخابرات منطقه گلستان با اعلام پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت گفت : 219 پروژه با اعتباری بالغ بر 3100میلیارد ریال سرمایه گذاری در هفته دولت آماده بهره برداری می باشد و افتتاح خواهد شد .
    مدیر مخابرات منطقه گلستان با تاکید بر اینکه توازن در اجرای پروژه های توسعه ای در مخابرات برقرار است از ارتباط رسانی به جای جای استان خبر داد و گفت : عدالت ارتباطی در تمام مناطق استان وجود داشته و در نقاط شهری و روستایی خدمات وسرویسهای مخابراتی قابل ارائه شده است .
    وی از 759 پروژه مخابراتی که در دوسال اخیر و در دولت سیزدهم درمخابرات استان انجام شده سخن گفت وا فزود : این پروژ ها با اعتبار بیش از 7500 میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده که رقم چشمگیری بوده است .
    غلامعلی شهمرادی در جمع خبرنگاران گفت : در دو سال اخیر در بیش از 270 سایت همراه اول ارتقاء تکنولوژی به 4G داشته ایم و در 124 نقطه توسعه فیبر نوری انجام شده است . وی ایجاد زیرساخت فیبر نوری در 500 روستای استان را از شاخصهای بارز عملکرد مخابرات منطقه گلستان دانست و افزود : تامین پهنای باند و اینترنت پرسرعت با کیفیت برای منازل و کسب و کارها تکلیف مخابرات بوده و در راستای تحقق این هدف برنامه های توسعه ای فراواوانی در دست اقدام است .