سرمقاله

نقاط قوت و ضعف بریکس ‪/‬ محمدرضا ستاری

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • آمادگی ایرانسل برای همکاری با استارتاپ‌ها در حوزه هوش مصنوعی
  • برگزاری رویداد ایران‌هلث با حمایت همراه اول نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث با حمایت همراه اول به عنوان نخستین اپراتور سلامت کشور، برگزار می‌شود.
  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 14509  |  صفحه ۵ | جامعه  |  تاریخ: 02 شهریور 1402
    جلسه کارگروه پیشگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی استان گلستان برگزار شد
    مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان از برگزاری جلسه کارگروه پیشگیری از قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی استان در ستاد این منطقه خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان، سید محمد حسینی ضمن اعلام این خبر اهدف از تشکیل این کارگروه را پیشگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی عنوان نمود و ابراز داشت : رسالت ما تامین سوخت مصرف کنندگان واقعی است و اقدامات انجام شده در این کارگروه حافظ منافع عمومی و صیانت از سرمایه های ملی است که در این زمینه فرهنگ سازی و پیشگیری از قاچاق و مبارزه با آن در دستور کار قرار دارد.
    حسینی افزود: انحراف فرآورده های نفتی یارانه ای غیر از مسیر و مقصد ذکر شده در بارنامه محموله نفتی مصداق عرضه خارج از شبکه و قاچاق را داشته و تبیین روش یکنواخت در سطح استان در تعیین ماهیت فرآورده های نفتی مکشوفه ضروری می باشد .
    مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان بیان داشت:اگر دستگاههای متولی نقش خود را در تایید و راستی آزمایی درخواست متقاضیان به درستی ایفا کنند، موضوع قاچاق فرآورده های نفتی در سطح جامعه به شدت کاهش خواهد یافت.مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان با توجه به در حال اجرا بودن طرح ملی ساماندهی کاراتهای اضطراری مجاری عرضه گفت: یکی از اهداف این طرح مدیریت مصرف سوخت و جلوگیری از قاچاق بنزین است و از تمامی دستگاههای اجرایی خواست و تاکید نمود، با توجه به محدودیت تعداد تراکنش کارتهای اضطراری مجاری عرضه، جهت سوختگیری خودروهای سازمانی حتما از کارت سوخت متعلق به خودرو استفاده نمایند.
    در این جلسه دبیر کارگروه فرعی پیشگیری و مقابله با قاچاق فراورده های نفتی استان و نمایندگانی از شرکت گاز، تعزیرات حکومتی، اداره کل حمل ‌و‌ نقل جاده‌ای، پلیس آگاهی، پلیس راهور، دادگستری، اداره کل استاندارد، جهاد کشاورزی، توزیع برق و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان حضور داشتند.