سرمقاله

آیا ایران از میوه عضویت در بریکس بهره خواهد برد؟ ‪/‬ پیمان مولوی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • فراخوان ایرانسل برای حمایت از طرح‌های پژوهشی دانشگاهی
  • برگزاری دوازدهمین كارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 14598  |  صفحه ۱  |  تاریخ: 05 شهریور 1402
    مخبر:
    تعهدات دستگاه ها ظرف ۲۴ ساعت برای سفر زائران اربعین حسینی پیگیری شود
    جلسه ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) بعدازظهر روز شنبه به ریاست معاون اول رئیس جمهوری برگزار و گزارشی از اقدامات انجام شده وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مختلف ارائه و مقرر شد تعهدات دستگاه‌ها ظرف ۲۴ ساعت برای سفر زائران اربعین پیگیری شود.
    به گزارش ایسنا، محمد مخبر در این جلسه که وزرای نفت، ارتباطات و فناوری و اطلاعات و راه و شهرسازی، مسئولان وزارتخانه و دستگاه های دولتی، نظامی، انتظامی و امدادی و همچنین رؤسای نهادهای عمومی و انقلابی حضور داشتند، با قدردانی از تلاش‌ها و آمادگی ارگان‌های مختلف در راستای سفر ارزان و ایمن زائرین اربعین حسینی(ع) تأکید کرد: باید تمامی دستگاه‌ها تعهدات و اقدامات خود را تا بازگشت کامل زائرین از عراق به صورت لحظه‌ای پیگیری و اجرایی کنند.
    وی با توجه به بازدید روز گذشته خود از سامانه های فراجا و اداره گذرنامه، استقبال مردم از راهپیمایی اربعین را گسترده و تسهیل زیارت عاشقان امام حسین(ع) را وظیفه دولت و تمام دستگاه ها دانست و تاکید کرد: با توجه به پیش بینی ۴تا۵ میلیون نفری زوار، و گرمای شدید باید تمام تلاش خود را به کار ببندیم تا بتوانیم پاسخگوی شور حسینی مردم باشیم.
    معاون اول رئیس جمهوری در این جلسه دستور داد تا با تشکیل یک قرارگاه ویژه ظرف ۲۴ ساعت تعهدات دستگاه‌ها برای تأمین اتوبوس و ناوگان حمل و نقل و همچنین هماهنگی های لازم با پلیس راهور اجرایی و عملیاتی شود.