سرمقاله

آیا ایران از میوه عضویت در بریکس بهره خواهد برد؟ ‪/‬ پیمان مولوی

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • رئیس اتاق ایران و عراق: توسعه برات الکترونیک و ابزارهای نوین تامین مالی، هزینه تولید را کاهش می‌دهد
  • همکاری همراه اول و شرکت انتقال گاز ایران باهدف بهبود خدمات مخابراتی و هوشمندسازی زنجیره ارزش
  • آغاز دور جدید حراج شماره‌های رند همراه اول
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 14639  |  صفحه ۷ | بازار و سرمایه  |  تاریخ: 05 شهریور 1402
    مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان خبر داد
    توسعه شبکه فوق توزیع برق خرمشهر در راستای افزایش ضریب اطمینان و بهبود پایداری
    اهواز – سید رسول محمدی : مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از احداث ورود و خروج خط ۱۳۲ کیلوولت جهان‌آرا_ مقاومت در پست گمرک، با هدف بهبود پایداری شبکه برق خرمشهر خبر داد. محمود دشت‌بزرگ گفت: عملیات احداث ورود و خروج خط ۱۳۲ کیلوولت جهان‌آرا مقاومت در پست برق گمرک شامل تامین تجهیزات، عملیات ساختمانی، نصب برج و سیمکشی به طول ۳ کیلومتر مدار به پایان رسید و برق‌دار شد.
    وی با بیان اینکه ارزش سرمایه‌گذاری این پروژه ۲۲۰ میلیارد ریال بوده است، تصریح کرد: افزایش ضریب اطمینان و بهبود پایداری شبکه برق منطقه خرمشهر، ایجاد ظرفیت جدید جهت برق‌رسانی به مشترکین و امکان استفاده از ظرفیت پست ۱۳۲ کیلوولت گمرک و کاهش بارگیری از پست‌های جهان‌آرا و مقاومت از اهداف بهره‌برداری از این پروژه است.
    به گفته مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، از مهرماه سال ۱۴۰۱ تاکنون ۱۵۸.۵ کیلومتر مدار خط، ۵۷ کیلومتر مدار هادی پرظرفیت و ۱۰۹ کیلومتر فیبرنوری به بخش انتقال و فوق توزیع شبکه تحت نظارت این شرکت در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد، اضافه شده است.
    با توجه به شروع پیک مصرف، روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از مشترکین درخواست می‌کند که برای حفظ پایداری شبکه، با رعایت الگوی مصرف برق، خاموش کردن کولرهای اضافی، استفاده از روشنایی طبیعی در روز و عدم استفاده از لوازم پر مصرف در ساعت پیک مصرف (۱۱ تا ۱۷ و ۱۸ تا ۲۲) صنعت برق را در خدمت‌رسانی مستمر همراهی نمایند.