سرمقاله

بازی روانی نیوزویک و بلومبرگ! ‪/‬ جلال خوش‌چهره

مشاهده کل سرمقاله ها

صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • برگزاری رویداد ایران‌هلث با حمایت همراه اول نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث با حمایت همراه اول به عنوان نخستین اپراتور سلامت کشور، برگزار می‌شود.
  • اعلام بسته تخفیفی ایرانسل ویژه روز جهانی ارتباطات
  • افتتاح پروژه‌های ارتباطی ایرانسل با حضور رئیس‌جمهور به مناسبت روز جهانی ارتباطات
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 14891  |  صفحه ۷ | ایران زمین  |  تاریخ: 08 شهریور 1402
    همزمان با هفته دولت
    بهره برداری و عملیات اجرایی ۳ طرح آبرسانی در تنکابن با بهره مندی ۲۶ هزا نفر آغاز شد
    همزمان با هفته دولت دو طرح آبرسانی در شهرستان تنکابن با بهره مندی بیش از ۱۰ هزار نفر از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی یک طرح آبرسانی دیگر با بهره مندی ۱۶ هزار نفر شروع شد. در این مراسم ابتدا مدیر عامل شرکت ضمن گرامیداشت هفته دولت و ابراز خرسندی از بهره مندی جمعیت بیشماری از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی پایدار اظهار داشت: طرح آبرسانی به روستای لشگرک تنکابن با حفر و تجهیز یک حلقه چاه با آبدهی ۱۵ لیتر در ثانیه و اجرای خط انتقال به طول ۱۹۵۰ متر و احداث اتاقک برق با صرف اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال اجراء شد و خوشحالیم به میمنت هفته دولت ۲ هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی پایدار برخوردار شدند.
    وی در ادامه سخنانش به بهسازی ۳ حلقه چاه با هدف افزایش توان انتقال آب شرب شهرستان تنکابن با دبی ۴۵ لیتر در ثانیه خبر داد .
    برارزاده با اشاره به آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به شهرستان تنکابن از طریق چاه محوطه بیمارستان گفت: این طرح آبرسانی با تجهیز یک حلقه چاه با آبدهی ۵۰ لیتر در ثانیه و اجرای خط انتقال به طول ۴۵۰۰ متر و احداث ساختمان تابلو برق و کلر زنی با پیش بینی اعتباری بالغ بر ۱۱۵ میلیارد ریال شروع می شود که پس از بهره برداری ضمن تامین آب شرب سالم و بهداشتی ۱۶ هزار نفر از مردم شهرستان تنکابن،کمبود آب آنان مرتفع شده و به شرایط پایدار می رسند.