صفحات روزنامه

اخبار آنلاین

  • گام بلند برای جهش تولید با برات الکترونیک/ سککوک ابزار موثر زنجیره تامین مالی
  • عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی: سککوک، مناسب تامین مالی کسب و کارهای خرد است
  • نخستین برات الکترونیک تضمین شده توسط شبکه بانکی صادر شد
  • مشاهده کل اخبار آنلاین

    کد خبر: 15478  |  صفحه ۹ | بازار و سرمایه  |  تاریخ: 20 شهریور 1402
    اقدامات حمایتی بانک ملی ایران برای تسهیل در برگزاری باشکوه‌ راهپیمایی اربعین حسینی
    بانک ملی ایران در مراسم حماسه پیاده روی اربعین حسینی امسال خدمات خود را منظم، هماهنگ، هدفمند و مطابق با سیاست‌ها و برنامه ریزی های دولت به زائران ارائه کرد. به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک همچون سال های گذشته با توانی مضاعف، خادم دلسوختگان و عاشقان حسینی بود و برای اربعین امسال اقدامات ویژه ای را برای زائران در نظر گرفت که از میان آن ها می توان به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به زائران، تامین ارز اربعین به صورت غیر حضوری از طریق اپلیکیشن بله، برپایی مواکب پذیرایی و درمانی در مناطق مختلف کشور و مواردی دیگر اشاره کرد.
    حرکت در طریق ابا عبدالله الحسین (ع) و خدمت به زائران دلسوخته آن امام همام، افتخاری بس بزرگ است که با مدد الهی، کارکنان بانک ملی ایران با علاقه و اشتیاقی وصف ناشدنی همچون سنوات گذشته با برنامه ریزی از چندین ماه قبل با ایجاد زیرساخت‌های لازم در مسیر پیاده‌روی اربعین در استان‌های غربی و مرزی در این مسیر قدم گذاشتند.
    پرداخت ارز اربعین به صورت کاملا غیر حضوری از طریق اپلیکیشن بله و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در قالب طرح منحصر به فرد زائر از مهم ترین اقداماتی بود که بانک ملی برای نخستین بار در اربعین امسال  آن را به انجام رساند.
    یکی دیگر از خدمات بانک ملی ایران، برپایی مواکب در استان های ایلام، خوزستان، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی و همچنین در شهرمقدس نجف اشرف، مزین بنام شهید مدافع حرم شبکه بانکی "شهید سنجرانی" بود.
    با توجه به ایام سوگواری اربعین حسینی (ع) و حضور جمع کثیری از زائران عتبات عالیات و مشتاقان اباعبداله الحسین (ع) در مرزهای غربی کشور، شعب بانک ملی ایران در پنج استان مرزی غرب کشور، تمامی خدمات مطلوب و گسترده به زائران را ارائه داد.
    همچنین ارائه خدمات بانکی برای زائران که یکی از دغدغه های اصلی بانک به شمار می رود، شامل استقرار تجهیزات پرداخت الکترونیک در نقاط مرزی و سایر نقاط پر تردد کشور، برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی بود.
    پرداخت ارز اربعین در تمامی شعب کشور بویژه در باجه ها و شعب مرزی، برپایی موکب های اطعام و پذیرایی در مبادی خروجی، ارایه خدمات پزشکی با کادر تخصصی و تجهیزات کامل در موکب درمانی حضرت زهرا (ع) توسط بیمارستان بانک در طریق الحسین (ع) مسیر نجف به کربلا در عمود 202 به نام مبارک خانم حضرت فاطمه الزهرا (س)برای ارائه خدمات درمانی سرپایی به زائران، افزایش سقف برداشت وجه از تمامی خودپردازهای بانک در مبادی خروجی و مرزهای کشور، برقراری تماس های صوتی و تصویری زائران اربعین در بستر اپلیکیشن بله و استقرار خودپردازها و پایانه های فروش (دستگاه های پوز) از جمله خدمات بانک ملی ایران در مرز ها و مبادی خروجی کشور برای زائران اربعین حسینی بود که به طور مرتب در 24 ساعت شبانه روز به زائران گرامی ارائه می شد.
    برپایی موکب جاماندگان اربعین در مسیر منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم (ع) نیز از دیگر اقداماتی است که بانک برای عاشقان اهل بیت (ع) در ایام اربعین حسینی در نظر گرفته بود.
    با اشاره به رویکرد و اهتمام جدی بانک ملی ایران نسبت به ارزش های دینی و مذهبی با برنامه ریزی دقیق، تأمین و بسیج حداکثری امکانات و تمهیدات لازم، ارائه خدمات گسترده و مطلوب به زائران راهپیمایی اربعین ادامه دارد و تا هفته اول مهرماه نیز ادامه خواهد یافت.